Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 5 vs S3 utseendemässigt


Lias08

Rekommendera Poster

Ja du säger det och jag poängterar att det är DIN personliga åsikt som jag inte delar.

Och jag har aldrig sagt att du inte ska få ha den åsikten eller dela med dig av den till alla heller.

 

 

 

Jaha så SE luren hade iOS?

Wow det var något jag inte visste men då köpte jag visst fel telefon med andra ord

För det är dels det jag vill ha i en telefon också.

 

Bara för att den är av glas och aluminium så betyder det inte att det ÄR en iPhone

Du kan väl ändå läsa vad du själv skriver? Det var nämligen att det inte fanns någon telefon i alu och glas när 3GS började säljas. Menar du något annat får du ju faktiskt skriva det eller räknar du med att alla kan läsa dina tankar också?

 

Att det skulle vara en personlig åsikt att plast har egenskaper som alu saknar stämmer väl inte riktigt. Det är väl snarare vetenskap. Men det är klart vetenskap kanske består av gissningar och personliga åsikter enligt dig.

 

Nu skall jag låta denna tråd återgå till sitt ämne då jag fått intrycket av att du är ganska ung och inte tillräckligt mogen för att hålla en sådan här diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

... Jaha så SE luren hade iOS?

Wow det var något jag inte visste men då köpte jag visst fel telefon med andra ord

För det är dels det jag vill ha i en telefon också.

 

Bara för att den är av glas och aluminium så betyder det inte att det ÄR en iPhone

 

 

 

Cerb bemötte ditt påstående, se nedan, och det innehöll inget villkor att den också skulle ha iOS och vara en iPhone. Fail! utskallning.gif:lol:

 

"... Jag har och äger en 3GS och när den kom så var den det snyggaste man kunde få i plast för det fanns ingen annan telefon som var tillverkad i aluminium och glas som iPhone 5 är. ..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan väl ändå läsa vad du själv skriver? Det var nämligen att det inte fanns någon telefon i alu och glas när 3GS började säljas. Menar du något annat får du ju faktiskt skriva det eller räknar du med att alla kan läsa dina tankar också? ...

:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan väl ändå läsa vad du själv skriver? Det var nämligen att det inte fanns någon telefon i alu och glas när 3GS började säljas. Menar du något annat får du ju faktiskt skriva det eller räknar du med att alla kan läsa dina tankar också?

 

Nej det fanns ingen telefon med glas och aluminium med designen som föll i smaken och dessutom med iOS.

Eftersom det är iPhone vi pratar så trodde jag det vara självklart att det handlade om iOS också i valet av telefon.

 

Att det skulle vara en personlig åsikt att plast har egenskaper som alu saknar stämmer väl inte riktigt. Det är väl snarare vetenskap. Men det är klart vetenskap kanske består av gissningar och personliga åsikter enligt dig.

 

Har redan utryckt min åsikt att för min del så spelar inte plastens egenskaper någon roll i valet av telefon.

Är övertygad att så är fallet för många andra också när dom väljer telefon utan det är designen och det estetiska som spelar in.

Naturligtvis så är det OS:et också som är viktigt som i mitt fall.

 

 

Nu skall jag låta denna tråd återgå till sitt ämne då jag fått intrycket av att du är ganska ung och inte tillräckligt mogen för att hålla en sådan här diskussion.

 

När argumenten tryter kom med personliga påhopp du.

Och det är fortfarande ämnet vi håller oss till men du verkar inte förstå att det finns två sidor på ett mynt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som svar till TS....iPhone 5 alla dagar i veckan och det pga av aluminium och glas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som svar till TS....iPhone 5 alla dagar i veckan och det pga av aluminium och glas :)

 

Samma här, fast "tack vare" alu och glas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt då har vi rett ut att Alu +Glas = Top of The Line som IPhon 5

 

& plast har vi i PET flaskor & Samsung Telefoner !biggrin.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du glömde sunkprodukten iPhone också. 3GS såldes till för bara någon vecka sedan, och det är ju en lågkvalitativ petflaska, eller hur?

 

 

 

För mej är 3an STENÅLDER

 

Så tyvär 3an glömd den var fin på STENÅLDERN

 

Bo_H Nu vet jag att du gillar 3s sedan tidigare inlägg respekt.gif Jag var lika lycklig över den när den kom WOW känsla osv

 

Men sedan 4 och fram till Dagens Konst & Mästerverk så är det dag & Natt

 

5an så nära PERFECT man kan komma ! ( Min & väldigt många flers Åsikt )

 

Mvh

 

DIF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lika fyrkantig och ful. Jag väntar på något som är åtminstone acceptabelt. Tegelstenar bygger man hus med, man har dem inte i fickan.

Klämde lite på en iPhone 5 igår och det är en mycket smidig tegelsten. Fantastiskt att några få millimeter och gram i skillnad kan påverka så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 3GS funkar ännu bättre med iOS 6 än vad den gjorde med femman. Jag kan vänta tills Apple släpper en design som jag finner acceptabel.

 

 

 

Alla har sin Smak ! yeahbaby.gif

 

Tråkigt om alla tyckte & tänkte lika dant !Tummeupp.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla har sin Smak ! yeahbaby.gif

 

Tråkigt om alla tyckte & tänkte lika dant !Tummeupp.gif

Men tror du inte att om Apple gör nästa iPhone av plast, så kommer just Apple att lyckas med det omöjliga, och den blir ännu bättre än iPhone 5? Where's your faith? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...