Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 5 vs S3 utseendemässigt


Lias08

Rekommendera Poster

Det var inte dig jag ursprungligen citerade om du läser tidigare i tråden. Det var en kommentar till DIFs påstående att alu och glas är kvalité och att plast är plast.

 

 

Läs igen så ser du att du citerar mig och jag svarar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Läs igen så ser du att du citerar mig och jag svarar på det.

Det citatet handlar endast om att jag besvarar din uppmaning om att ge exempel på mitt påstående om att plast har vissa önskvärda egenskaper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla citat funktion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla du. Lägg ner eller läs hela tråden. Förstår du inte så finns det inte så mycket jag kan göra för att hjälpa dig.

 

Detta är för OT för att fortsatt kunna diskuteras.

 

Inte mycket att göra åt om du inte ens kan se vad du citera och vem du svara.

 

Min åsikt är att ingen plast vad jag sett hittills kan matcha iPhones kvalitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte mycket att göra åt om du inte ens kan se vad du citera och vem du svara.

 

Min åsikt är att ingen plast vad jag sett hittills kan matcha iPhones kvalitet.

Men lilla du. Om du läser tråden måste ju till och med du kunna se att att jag URSPRUNGLIGEN citerade DIF.

Sedan citerade jag dig för att besvara din uppmaning att ge exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Jag har haft en den lurar under mina år :)

Apple är dock i en klass för sig själv, inte bara när det gäller telefoner utan även datorer.

Apple satsar enormt mycket på design och funtkion, skruvar, hål mm, göms bort, man hittar nya vägar packar tätare ihop osv.

i förhållande till ip5 så känns samsungen som en leksak.

Sedan är det ju så att smaken är som baken......

Behöver jag ens gå in att iPhone har en operativ system som är helt och hållet anpassad till hårdvaran, medan android är ja motsvarighet till windows på pc, fungerar på det mesta och är som den är......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lilla du. Om du läser tråden måste ju till och med du kunna se att att jag URSPRUNGLIGEN citerade DIF.

Sedan citerade jag dig för att besvara din uppmaning att ge exempel.

 

Du citerar MIG och svarar så här.

 

Tål slag bättre utan att spricka eller bli buckligt. Stör inte radiovågor på samma sätt som Alu etc. etc. Sedan att det är enkelt och billigt att byta ut plastdelar är ju något annat som jag ser som possitivt.

Missuppfatta mig inte. Tycker min nya iphone 5 är toppen, men att hylla den och säga att allt annat är skit för att det är gjort i plast håller jag inte med om.

 

Eftersom du citerar mig drar jag slutsatsen att ditt svar är riktat mot mig varvid jag svarar.

 

Har jag påstått att allt i plast är fult?

Nu var frågan om vem som var snyggast iPhone 5 eller SG3 och jag gav svaret

 

 

Sen börjar du svamla om att ditt citat var inte riktat mot mig när det tydligt är det.

 

 

Sen så är detta ett öppet forum och ingen privat chatt kanal så vem som svarar vem spelar mindre roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du citerar MIG och svarar så här.

 

 

 

Eftersom du citerar mig drar jag slutsatsen att ditt svar är riktat mot mig varvid jag svarar.

 

 

 

 

Sen börjar du svamla om att ditt citat var inte riktat mot mig när det tydligt är det.

 

 

Sen så är detta ett öppet forum och ingen privat chatt kanal så vem som svarar vem spelar mindre roll.

 

Men snälla du. Kan du inte läsa.

Prova iaf att läsa även mitt första inlägg i tråden där jag citerar DIF! Sedan kanske du klarar att även förstå resterande inlägg där jag även besvarar din uppmaning att ge exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Denna tråd handlade om hur man citerar och vem som citerar vem ? eller ip5 vs siii

Med all respekt detta tjafs kan ni ha tagit privat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna tråd handlade om hur man citerar och vem som citerar vem ? eller ip5 vs siii

Med all respekt detta tjafs kan ni ha tagit privat

+1!!! Ta det via PM eller bestäm tid och plats för duell med ärtrör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe. Förloraren köper en S3,a :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe. Förloraren köper en S3,a :)

 

 

 

Stackare S3 Plast är Plast !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft en den lurar under mina år :)

Apple är dock i en klass för sig själv, inte bara när det gäller telefoner utan även datorer.

Apple satsar enormt mycket på design och funtkion, skruvar, hål mm, göms bort, man hittar nya vägar packar tätare ihop osv.

i förhållande till ip5 så känns samsungen som en leksak.

Sedan är det ju så att smaken är som baken......e

Behöver jag ens gå in att iPhone har en operativ system som är helt och hållet anpassad till hårdvaran, medan android är ja motsvarighet till windows på pc, fungerar på det mesta och är som den är......

Android är baserat på Linuxkärna och är således motsvarighet till Linux på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul va hände??

 

 

 

lappen fick 5an Efter som han förstod skilnaden på Kvalite` Alu+Glas

Även BÄSTA plast sammansättning kan ej ge lika SNYGGT skal !

 

Visst plast är ett bra töjbart "Billigt" material som är MYCKET användbart till mycket Pet flaskor mm

 

Men nu var det Utseende gemförelse Snyggast ! s3 ell Vår 5a Utklassning spel mot ett mål hur många ordspråk som hällts att finna i sammanhanget !

 

Även Samsung Fan Bojs Skäms över just matrial valet ! Se Nordic Hardwere windows+Samsung FAN BOYS sida !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lappen fick 5an Efter som han förstod skilnaden på Kvalite` Alu+Glas

Även BÄSTA plast sammansättning kan ej ge lika SNYGGT skal !

 

Visst plast är ett bra töjbart "Billigt" material som är MYCKET användbart till mycket Pet flaskor mm

 

Men nu var det Utseende gemförelse Snyggast ! s3 ell Vår 5a Utklassning spel mot ett mål hur många ordspråk som hällts att finna i sammanhanget !

 

Även Samsung Fan Bojs Skäms över just matrial valet ! Se Nordic Hardwere windows+Samsung FAN BOYS sida !

 

Att iphone 5 är snyggare har jag aldrig nekat till. Det tycker även jag. Att däremot säga att glas och alu är synonymt med kvalité visar bara på din okunskap.

 

Ordet kvalité är så mycket mer än känslan i materialet när du håller i det. Kvalité handlar även om slitstyrka och här är inte alu det bästa valet. (säger inte heller att plast är det, men det är inte nödvändigtvis sämre än alu)

 

Du bör även läsa igenom ditt inlägg innan du "postar" det. Förstod bara 50% av ditt inlägg så jag kan ju givetvis missförstått dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

xlarge.gif

 

The Apple vs Android Fanboy Wars In One GIF

 

Here's a brief note intended for the fanboys who ruin technology for everyone else: Look, your war doesn't make any sense, ok? This whole fanboys vs fandroids thing, the iPhone vs Galaxy, the iPad vs Kindle Fire... who the hell cares? They're just machines.

 

Forts..»

 

 

- - -

 

Mkt läsvärt och tänkvärt där. :ThumbsUp:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite kul att han har använt ett äpple som stöd för S3:an... IPhone 5 helt klart snyggast

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt läsvärt och tänkvärt där. :ThumbsUp:

 

Lite kul att han har använt ett äpple som stöd för S3:an... IPhone 5 helt klart snyggast

Menar du mitt äpple där? ...så var det inte till stöd för S3'an.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul va hände??

 

Det är lätt att vara stor i käften på ett forum för han dök inte upp :)

 

 

Frågan på den här tråden är egentligen ganska meningslös eftersom alla tycker så olika.

Men reaktionen som många uttrycker när dom känner på en iPhone 5 är att den känns lätt men ändå så gedigen.

Att få samma känsla med plast är väldigt svårt om inte omöjligt.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... reaktionen som många uttrycker när dom känner på en iPhone 5 är att den känns lätt men ändå så gedigen.

Att få samma känsla med plast är väldigt svårt om inte omöjligt.

 

 

 

Med PEEK kanske det skulle gå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med PEEK kanske det skulle gå. :)

 

 

Nu pratade jag om något som är kommersiellt etablerat och inte rymdteknik :)

 

Edit: Frågan är vad telefonen skulle kosta om det blev vanligt till telefoner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lätt att vara stor i käften på ett forum för han dök inte upp :)

 

 

Frågan på den här tråden är egentligen ganska meningslös eftersom alla tycker så olika.

Men reaktionen som många uttrycker när dom känner på en iPhone 5 är att den känns lätt men ändå så gedigen.

Att få samma känsla med plast är väldigt svårt om inte omöjligt.

Stod där i timmar iklädd min röda hatt, men dig såg man inte skymten av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...