Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt Iphone 5 från Halebop


Olovnystrom

Rekommendera Poster

Hämtat min nu!! Men det står ingen service :( typiskt, hoppas på att det drar igång snart...

 

 

Har också hämtat ut min och har samma problem, ingen service. snappade upp det här på Halebops hemsida https://www.halebop....osimvalidering/ men det gäller Micro-SIM. Gäller säkert samma för nano men väntar på svar från Halebop

 

 

Lugn grabbar det är bara att skicka en förfrågan om aktivering så tar det inte långstund förrän det är igång.

 

Däremot har jag inget 3G av någon anledning.

 

 

Edit: Och där kom 3G igång av sig självt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Lugn grabbar det är bara att skicka en förfrågan om aktivering så tar det inte långstund förrän det är igång.

 

Däremot har jag inget 3G av någon anledning.

 

 

Edit: Och där kom 3G igång av sig självt :)

 

 

Var skickar jag in den förfrågan :) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaaah! Umeå sorterad 00.06 :D Har stått Örebro sedan 10-tiden imorse och jag har varit inne flera gånger och kollat men nu är den här! Kommer alltså ha den i handen på måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många var det som fick sina telefoner på release dagen?

Jag blev glatt överraskad att Halebop lyckades få ut min för förra gången med iPhone 4 lyckades dom inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många var det som fick sina telefoner på release dagen?

Jag blev glatt överraskad att Halebop lyckades få ut min för förra gången med iPhone 4 lyckades dom inte.

 

Inte jag, men bor man i Norrland så får man ju räkna med +1 dags leveranstid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min svarta 16gb runt kl9 den 21a och fick sms och mail idag om att den är på väg med posten. Trodde det var kört men lite tur hade man iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde också 16GB svart runt 07:30 på releasedagen. Fick också SMS idag runt 15-tiden som sa att den var på väg=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag hämtade ut min iPhone 5:a igår och än så länge är jag riktigt nöjd. Hur tycker ni att den fungerar? Har ni några saker ni är missnöjd med eller något ni är väldigt nöjd med? Skulle även vara kul om ni hittat någon ny funktion eller någon app som ni vill berätta om :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag hämtade ut min iPhone 5:a igår och än så länge är jag riktigt nöjd. Hur tycker ni att den fungerar? Har ni några saker ni är missnöjd med eller något ni är väldigt nöjd med? Skulle även vara kul om ni hittat någon ny funktion eller någon app som ni vill berätta om :D

 

Hämtade ut min i måndags. Otroligt nöjd med den! Så snabb, såå bra skärm, riktigt bra kamera osv. Älskar den! :) inte missnöjd med nåt än så länge. Enorm skillnad mot min 3GS.

 

Panorama-funktionen är grym!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halebop rubbet mecenat, eller telia max 25 mobilsurf liten? vilket abonnemang ska man välja?

 

Halebop bjussar på 500kr på 24 månader jämfört när man köper utan mecenat-kort.

dvs minsta totalkostnad är 9500:- och en månads avgift på 399:-.

Men de har fria 200 samtal, 4000 sms/mms och 3GB surf upp till 40mbit/s.

 

Medans telia har en sänkning på ca 1200kr, plus att spotify och navigator ingår.

MEN, 0,5GB surf upp till 6mbit/s :S,

öppningsavgift på 99 öre etc.

 

Vilket abonnemang ska man välja?

tacksam för feedback.

 

//Anton

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halebop rubbet mecenat, eller telia max 25 mobilsurf liten? vilket abonnemang ska man välja?

 

Halebop bjussar på 500kr på 24 månader jämfört när man köper utan mecenat-kort.

dvs minsta totalkostnad är 9500:- och en månads avgift på 399:-.

Men de har fria 200 samtal, 4000 sms/mms och 3GB surf upp till 40mbit/s.

 

Medans telia har en sänkning på ca 1200kr, plus att spotify och navigator ingår.

MEN, 0,5GB surf upp till 6mbit/s :S,

öppningsavgift på 99 öre etc.

 

Vilket abonnemang ska man välja?

tacksam för feedback.

 

//Anton

 

Behöver du ens fråga?

0.5GB i surf gör man lätt av på en vecka eller rent av på en dag.

Och får du Spotify så blir det i praktiken obrukbart när du bara har 0.5GB i data att ta ner.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saken till att jag undrar var att jag hade väntat på ett mecenat abonnemang från telia, men det dök inte upp. Beställde Halebop igår och såg att Telia dykt upp idag.

Har kollat runt på olika abonnemang, men, känns alltid att de har en hållhake, därför sökte jag erfarenhet m.m. om de olika.

 

Men du har en bra poäng, tack för snabbt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde en svart 16gb den 23 och det står att den skulle komma nu V.41, kan man vänta sig att den kommer imorgon eller Fredag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde en svart 16gb den 23 och det står att den skulle komma nu V.41, kan man vänta sig att den kommer imorgon eller Fredag?

Ursäkta, men det var väl ändå en urbota dum fråga. Hur ska vi kunna veta det?! V.41, då kommer den antingen i morgon eller på fredag. Vi är inga orakel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta, men det var väl ändå en urbota dum fråga. Hur ska vi kunna veta det?! V.41, då kommer den antingen i morgon eller på fredag. Vi är inga orakel.

 

Bara för att det står att den ska komma v 41 så behöver den ju inte göra det så den behöver inte alls komma antingen idag eller på fredag.

Kanske är så att någon beställde vid samma tidpunkt som jag och redan har fått sin och det hade ju varit en indikation på att min kan dyka upp denna veckan också.

Dock så tror jag att det kommer bli fördröjt men det ger väll tiden svar på.

Och att du inte är något orakel behövde du inte skriva, det var inte skitsvårt att räkna ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att det står att den ska komma v 41 så behöver den ju inte göra det så den behöver inte alls komma antingen idag eller på fredag.

Kanske är så att någon beställde vid samma tidpunkt som jag och redan har fått sin och det hade ju varit en indikation på att min kan dyka upp denna veckan också.

Dock så tror jag att det kommer bli fördröjt men det ger väll tiden svar på.

Och att du inte är något orakel behövde du inte skriva, det var inte skitsvårt att räkna ut.

Men herregud. Frågan kvarstår: Hur ska vi kunna veta?! Spelar ju ingen roll om någon beställt vid samma tidpunkt, det är ju bara gissningar och spekulationer.

 

Jag ville bara poängtera att frågan var "rätt" svårbesvarad. Tur att du poängterade att jag (vi) inte är orakel, för det verkar som du trodde det av din fråga att döma. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men herregud. Frågan kvarstår: Hur ska vi kunna veta?! Spelar ju ingen roll om någon beställt vid samma tidpunkt, det är ju bara gissningar och spekulationer.

 

Jag ville bara poängtera att frågan var "rätt" svårbesvarad. Tur att du poängterade att jag (vi) inte är orakel, för det verkar som du trodde det av din fråga att döma. ;)

 

Men fan är det du inte fattar!? Jag vill veta om någon som beställt från halebop vid detta tillfälle eller senare redan fått sin mobil!

Jag vet inte om du beställt från halbop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jösses lille vän. Vårda språket. Om du inte förstår vad jag menar är det meningslöst att fortsätta diskutera. Lycka till med din beställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...