Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt Iphone 5 från Halebop


Olovnystrom

Rekommendera Poster

Fick precis ett mail från Halebop som säger att min iPhone 5 är på väg. Fick även ett kolli-nr.

Det roliga är att min beställning aldrig gick igenom, utan jag beställde från Telenor istället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Även jag har fått mail att min iPhone 5 är på ingång, beställde runt 02.40 den 21 september, trodde inte jag kom med i första rundan men en härlig överraskning en taskig torsdag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, fick ett mail om att min telefon är påväg nu. Hoppas det stämmer :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här! :D Nu börjar det hända saker!

 

"Hejbop!

Nu har vi lämnat dina varor till Posten. Senare under kvällen kan du följa ditt paket på väg till dig via posten.se."

 

Och orderstatusen har nu ändrats från: under behandling till: hos posten.

 

Troligtvis får jag den dock inte förrän på måndag då jag bor i norrland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sim-kortet kom idag också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här! :D Nu börjar det hända saker!

 

"Hejbop!

Nu har vi lämnat dina varor till Posten. Senare under kvällen kan du följa ditt paket på väg till dig via posten.se."

 

Och orderstatusen har nu ändrats från: under behandling till: hos posten.

 

Troligtvis får jag den dock inte förrän på måndag då jag bor i norrland.

 

Jag bor också i Norrland, vart kommer du ifrån? Men vi får hålla tummarna på att få den imorgon :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas nu inte sms-buggen ställer till det så att man inte kan se koden som behövs för att lösa ut paketet!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas nu inte sms-buggen ställer till det så att man inte kan se koden som behövs för att lösa ut paketet!!!!

 

 

Det räcker med kolliid för att hämta ut på hos ombuden.

 

Jag hoppas på att mitt ombud gör samma tabbe som förra gången jag fick paket dit, på postförskott, de glömde ta betalt. LOL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det räcker med kolliid för att hämta ut på hos ombuden.

 

Jag hoppas på att mitt ombud gör samma tabbe som förra gången jag fick paket dit, på postförskott, de glömde ta betalt. LOL.

 

Spelar mindre roll eftersom jag inte köpt en olåst telefon :)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor också i Norrland, vart kommer du ifrån? Men vi får hålla tummarna på att få den imorgon :)

 

I Umeå, du då? Ja det får vi! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en till mig och en till flickvännen 21 september runt 07:30, båda 16 GB en Vit och en Svart. Flickvännen har fått SMS om att den är på väg (den vita) medan den svarta 16GB inte verkar ha kommit med första sändelsen... Trots att jag beställde före. Men den svarta verkar ha tagit slut först med andra ord. Konstigt, Får för mig att det brukar vara större tryck på den vita.. Iallfall om man tittar på historiken vid föregående släpp.

 

Nåväl, får väl snällt vänta i två-tre veckor på min lur=(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Umeå, du då? Ja det får vi! :)

 

Okej, Kramfors här, 20 mil nedanför Umeå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött, min är sorterad i Jönköping, bor i Linköping så med lite tur så ;)

 

Min är också sorterad där, men lär ju tyvärr inte få den imorgon :( Jag kommer gråta av lycka om jag får den imorgon! Någon som har någon aning om den ligger sorterad tills imorgon eller om dom börjar packa in i bilarna nu och sedan åker uppåt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ni vart iPhonerna skickas ifrån ?

 

som avsändare står det ju Halebop C/O Electra Sweden AB 39809 Kalmar Sverige... så Kalmar ?

Förstår inte vad min iPhone gör i Jönköping då den ska ner till Skåne och sorteras i Malmö :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, intressant. Jag beställde min 01.07. Har dock inte fått något mail att den levererats till Posten, chattade med Halebop nu och hon visste så klart ingenting och kunde inte se någonting.. Svart 16 Gb för övrigt.

 

En annan grej. Hur kan ni se status för er beställning? Har ni Halebop sen tidigare och kan se via "Mitt Halebop"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, intressant. Jag beställde min 01.07. Har dock inte fått något mail att den levererats till Posten, chattade med Halebop nu och hon visste så klart ingenting och kunde inte se någonting.. Svart 16 Gb för övrigt.

 

En annan grej. Hur kan ni se status för er beställning? Har ni Halebop sen tidigare och kan se via "Mitt Halebop"?

 

När man gjorde beställningen fick man ett bekräftelse mail med en länk till ens orderstatus. Jag har inte haft Halebop sen tidigare men det funkade galant. Konstigt att din inte skickats ännu. Jag beställde min 02:31 och kommer få den idag som det ser ut just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man gjorde beställningen fick man ett bekräftelse mail med en länk till ens orderstatus. Jag har inte haft Halebop sen tidigare men det funkade galant. Konstigt att din inte skickats ännu. Jag beställde min 02:31 och kommer få den idag som det ser ut just nu.

 

Aha okej! Problemet är det att jag aldrig fick något bekräftelsemail, utan jag kontaktade Halebop och då fick jag mitt ordernummer! Äh, ringer deras säljservice sen och kollar läget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fick jag mail från Halebop.....surt

 

"Hej!

Vi vill börja med att skriva att vi är superglada för att du valde att köpa en iPhone 5 hos oss. Tack!

 

Nu har den första leveransen gått från vårt lager. Självklart hade vi velat att alla skulle ha fått sin iPhone 5 redan vid första leveransen men det var tyvärr inte möjligt att ordna. Vi hoppas och håller tummarna för att nästa leverans blir stor och att den kommer tidigare än beräknat.

 

Så här ser de beräknade leveranserna ut:

iPhone 5 16GB - V.41

iPhone 5 32GB - V.42-43

iPhone 5 64GB – V.42

 

I dagsläget kan vi inte säga hur många iPhone 5 som kommer levereras in till vårt lager de närmsta veckorna, och därför kan vår support inte vara mer specifik kring när just du kommer få din leverans eller vilken plats i kön du har.

 

Vi kommer fortsätta att hålla dig uppdaterad om leveransstatus via e-post. På vår supportsida, www.halebop.se/support , hittar du alltid den senaste informationen om planerade leveranstider mm som rör iPhone 5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser mörkt ut det här :(

Står att posten fått försändelsen men mitt utlämningsställe har inte fått paketet och jag har inte fått avin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min är i Örebro nu. Får den nog på måndag. Lite drygt att inte kunna njuta av helgen utan längta till måndag.. men men!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtat min nu!! Men det står ingen service :( typiskt, hoppas på att det drar igång snart...

 

 

 

Har också hämtat ut min och har samma problem, ingen service. snappade upp det här på Halebops hemsida https://www.halebop....osimvalidering/ men det gäller Micro-SIM. Gäller säkert samma för nano men väntar på svar från Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...