Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny iPod mini idag


iMartin

Rekommendera Poster

Kan inte tänka mig annat. Apple har väl aldrig höjt priset på en uppdaterad iPod?

Såtillvida det inte är tal om en "iPod mini photo"... Men det håller jag för föga troligt!

 

Namnet iPod Photo hoppas jag att Apple lägger ner snarast, det är ju en flopp... jag har inget emot att funktionen finns där men man bör minska fokus på att det är en speciell iPod pga. att det är en foto iPod. Gör det till standard på alla iPoddar med färgskärm och sätt resonabla priser på produkten, lägg foklus på något annat riktigt "ballt" som bara Apple kan komma på! Den enda anledningen jag kan se just nu till att behålla konceptet iPod photo är att man bygger ut foto möjligheterna, t.ex. ser till att man kan tanka in bilder direkt i iPod och kanske rent av möjliggör beskärning/komprimering och direkt övering till mobiltelefoner!? Den funktionen skulle jag gärna ha ^_^

 

Nya iPod mini får gärna vara en iPod mini photo... men, vilket långt namn. Varför inte bara iPod mini? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar
För vadå? Att den har rymt hemifrån?  :D  ;)              :tummeupp:                    Hoppas podden får vad den förtjänar!  :P

Hehe, om det är rätt ägare så har han/hon inga svårigheter att bevisa detta... men med så starkt os som sipprar ur denna annons tror jag att personen i fråga kan bli en aning svettig vid eventuell kontakt med polisen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya iPod mini får gärna vara en iPod mini photo... men, vilket långt namn. Varför inte bara iPod mini?  ;)

Precis vad jag också tycker!! Tydligen så verkar det enligt ryktena som att alla iPods kommer vara "photo"-iPods framöver om ett tag. Hoppas evinnerligt att de då skrotar namnet photo, eftersom dess enda funktion är att differentiera den från den vanliga iPoden. För om de bara var döpta efter funktion så skulle kanske iPod 4G istället heta "iPod clickwheel music mac pc". Nja, men ni hajar poängen. När inget skiljer mellan iPodarna så ska de i största möjliga mån helt enkelt heta "iPod", och "iPod mini".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om man inte vill ha en ny så kan man ju slå till på den här iPoden av märket "apple". Finns dock nog risk att den är stulen...

För tydligen så är både firewirekabeln och "laddarkabeln"(?) trasiga och måste köpas nya...  :rolleyes:  :lol:

Är ju samma kabel, så om den ena är sönder, är det inte onstigt om den andra också är det.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att jämföra serienummert på iPoden med ev. rätt ägares kvitto/låta/registrering hos apple...

 

Mail till polisen...det var bra. Nu ska vi bara vänta såatt plitikerna ger dem mer resurser :tummened:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju samma kabel, så om den ena är sönder, är det inte onstigt om den andra också är det.......

Nej, men det konstiga är att man "måste köpa till" 2 nya kablar för att den ska fungera enligt säljaren... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag är dagen med litet (mini) i (pod ;)) Undra om det händer något då, ingenting än så länge i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Händer nog inget förrän i eftermiddag, de sover gott i usa just nu :sleeping:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

riktigt spännande...tror ni på en uppgradering av iMacen också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

riktigt spännande...tror ni på en uppgradering av iMacen också?

Nej... men man vet aldrig med Apple... ;)

 

Edit: Skulle tro att apple-store är online igen runt 14.30. Tror det är samma som 8.30 då apple ska en pressrelase tydligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Grabiec
Precis vad jag också tycker!! Tydligen så verkar det enligt ryktena som att alla iPods kommer vara "photo"-iPods framöver om ett tag. Hoppas evinnerligt att de då skrotar namnet photo, eftersom dess enda funktion är att differentiera den från den vanliga iPoden. För om de bara var döpta efter funktion så skulle kanske iPod 4G istället heta "iPod clickwheel music mac pc". Nja, men ni hajar poängen. När inget skiljer mellan iPodarna så ska de i största möjliga mån helt enkelt heta "iPod", och "iPod mini".

Hm, och sedan dröjer det kanske ett tag och vi får en ny modell med monokrom skärm och namnet iPod Classic?

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOHOOOOO!!!

 

4GB 1895:-

6GB 2395:-

 

Jag kommer definitivt köpa en mini snart!!!!! Eller två... :P

 

 

OCH 18 TIMMARS BATTERITID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen färgskärm på mini

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPod photo är prissänkt!

iPod mini har två storlekar, 4 & 6 gb! Båda billigare än den gamla.... men i övrigt inget nytt!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar vara starkare färger på mini nu med. Hoppas de stämmer bättre med verkligheten, innan var de ganska blek jämfört med hur de dåg ut på bild

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nya lådor till mini och photo, apple verkar spara på kartongförbrukningen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar vara starkare färger på mini nu med. Hoppas de stämmer bättre med verkligheten, innan var de ganska blek jämfört med hur de dåg ut på bild

Jag gillade verkligen hur de såg ut på bild bättre förut. mer lena mjuka färger. De här ser inte alls lika snygga ut ihop....

Den blå och gröna tycker jag verkligen såg bättre ut innan... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillade verkligen hur de såg ut på bild bättre förut. mer lena mjuka färger. De här ser inte alls lika snygga ut ihop....

Den blå och gröna tycker jag verkligen såg bättre ut innan...  <_<

Då kanske de ser ut i verkligheten nu som bild bild innan ^_^

 

Synd de tagit bort guldfärgen...gillade den bäst faktiskt men den sålde kanske inte så bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...