Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

God natt!


fps
 Share

Rekommendera Poster

Börjar bli dags för sängläge här... en positiv sak är att jag numera slipper ta propavan för att ens kunna bli trött på kvällen :galetglad: Så någon nytta har ECT-behandlingen gjort förutom att jag är betydligt gladare och piggare igen :kartjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

  • rickard1234

    1592

  • Tellus

    1451

  • friend

    757

  • ronny

    726

Börjar bli dags för sängläge här... en positiv sak är att jag numera slipper ta propavan för att ens kunna bli trött på kvällen :galetglad: Så någon nytta har ECT-behandlingen gjort förutom att jag är betydligt gladare och piggare igen :kartjej:

Härligt! :yeahbaby:

 

Ska också knyta mig nu. Med Propavan... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Härligt! :yeahbaby:

 

Ska också knyta mig nu. Med Propavan... <_<

 

La mig i sängen och med ens så snurrade tankarna och man var klarvaken igen :stjarnsmall:

 

EDIT: Aja.. ingen kan klaga på att jag sitter uppe heller så... :devil::whistling: Men visst hade det varit trevligt att krypa ner och gosa in sig en varm och go famn o andra sidan ;)

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli dags för sängläge här... en positiv sak är att jag numera slipper ta propavan för att ens kunna bli trött på kvällen :galetglad: Så någon nytta har ECT-behandlingen gjort förutom att jag är betydligt gladare och piggare igen :kartjej:

Va skönt då att du slipper den. :yeahbaby:

 

Härligt! :yeahbaby:

 

Ska också knyta mig nu. Med Propavan... <_<

Kanske det kan vända runt för dig med då, om du nu styrt om den andra till bara morgon. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va skönt då att du slipper den. :yeahbaby:

 

Kanske det kan vända runt för dig med då, om du nu styrt om den andra till bara morgon. :yeahbaby:

 

Ja, jag har ju den som "behovsmedicin" och kan jag undvika att ta den så slipper jag gärna. Aja... jag håller ju ingen annan än mig själv uppe numera ;) Är ju inte bara skilda sovrum nuförtiden :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske det kan vända runt för dig med då, om du nu styrt om den andra till bara morgon. :yeahbaby:

Jag somnade mycket lättare. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

 

Ja, jag har ju den som "behovsmedicin" och kan jag undvika att ta den så slipper jag gärna. Aja... jag håller ju ingen annan än mig själv uppe numera ;) Är ju inte bara skilda sovrum nuförtiden :totaltgalen:

Sömnen är viktig! Spelar ingen roll om du sover ensam eller ej. Ta din medicin. Propavan är harmlös, för övrigt. Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Känns som någon har klubbat mig helt plötsligt :gaspar: Godnatt :nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Dags att trilla i säng nu medans tabletterna fortfarande bär benen... :nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...
  • 1 month later...

Dags att sova sedan länge, men jag njuter av den svalare temperaturen som kvällens regn dragit med sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
marcushedenstrom

Natti! :nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bon nuit.

Och här är det precis Bon Apetit. post-64246-0-66681400-1504648765.gif

 

Men jag kommer väl dit jag med sen. Fast innan dess hinner jag nog med lite Bon Coffee och lite Bon Hockey. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
sevensleeper

Äh, lägger mig i sängen och kollar andra halvleken mellan England - Tunisien. :nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...

För alla missade dagar God Natt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...