Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

God natt!


fps
 Share

Rekommendera Poster

Eftersom frisnack verkar sakna en så för forum viktigt komponent som en "God natt"-tråd så ser jag mig tvingad att starta en själv.. Hur ska man annars veta vem som har gått och lagt sig!? :blink::wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

  • rickard1234

    1592

  • Tellus

    1451

  • friend

    757

  • ronny

    726

God natt kära forumkamrater. Sov gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, gonatt då, själv väntar jag ut ovädret. Kan inte sova med ett godståg som kör på fönsterblecket. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, gonatt då, själv väntar jag ut ovädret. Kan inte sova med ett godståg som kör på fönsterblecket. :D

Stora fönsterbläck ni har, eller så är det små godståg :P

 

 

jag hör inte så mycket av vinden nu, men jag brukar inte höra speciellt mycket av tågen osm kör förbi heller :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Natt :sleeping:

 

Imörrn hoppas jag vakna upp till ett fullt fungerande world of warcraft :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Hej!

 

Jag antar att jag är lite udda eller finns det någon annan här som är som jag vad gäller storm och regnljud. Jag gillar att somna in till stormar eller kraftigt regn anser det vara lugnande och nästan hypnotiskt och så somnar man lättare!!. Regnljud mot fönsterbleck är dock naturligtvis störande så därför är det bra att ha markiser!!.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag antar att jag är lite udda eller finns det någon annan här som är som jag vad gäller storm och regnljud. Jag gillar att somna in till stormar eller kraftigt regn anser det vara lugnande och nästan hypnotiskt och så somnar man lättare!!. Regnljud mot fönsterbleck är dock naturligtvis störande så därför är det bra att ha markiser!!.

Jag är som du när det gäller sådant! Det är så mysigt på nåt vis :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var då själva f-----n..... Jag höll precis på att somna vid kl ett, men då kom pappa in-dunsandes i rummet och skulle ha kortet till Boxern.. Så nu har jag varit vaken sedan dess :angry::pinch::pinch:

 

Jag har total avsaknad av dygnsrytm nu... :(

 

God natt.. typ :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som trodde att Boxer hade något förmånligt erbjudande om att man kunde använda kortet på två tv-apparater? Osis!

 

Nu tänker i alla fall jag krypa isäng.... lagom tidigt. :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som trodde att Boxer hade något förmånligt erbjudande om att man kunde använda kortet på två tv-apparater? Osis!

 

Nu tänker i alla fall jag krypa isäng.... lagom tidigt.  :blush:

04:00 är alldeles lagom. :D

 

Go natt all goa macare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, boxer har ett sånt erbjudande, men då måste man betala typ 70 spänn till i månaden för ett extra kort, och det kortet är inte en klon av det ordinära kortet, utan det blir som ett nytt abonnemang, utan de kanaler man har beställt extra till det ordinarie, så det är kanska värdelöst... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God natt kära forum. Sovdags för fps. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov gött! Mina ögon är fyrkantiga av allt spelande just nu.... :sarcastic:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God natt kära forum, och må den nya Mac Mini bringa lycka åt dess ägare :P

Jobbintervju imorgon, via telefon... Spännande :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny storm imorgon? Inte läge att tvätta fönstren med andra ord...

 

Guten Nacht

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag spelat alldeles för mycket World of warcraft... Måste sova nu :wacko::sarcastic: :eeeh: :blush::sick::sleeping:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...