Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad läser du för bok just nu?


jimolp

Rekommendera Poster

Stereotypen

Jag läser knappt några böcker....är riktigt dålig på det.

 

När det väl blir en bok så blir det Jonas Gardell. Gillar hans sätt att skriva samt att hans böcker är väldigt lättlästa.

 

Rekommenderar det om du aldrig läst bok av Jonas, åk till bibblan och låna en. closedeyes.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar
Trådbuss

Har just läst ut boken 'Svenska hackare' av Daniel Goldberg och Linus Larsson. Intressant läsning om tjugohundratalets svenska hackingscen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis påbörjat Necronomicon! Eller nej, det är inte den "riktiga" Necronomicon, ty den finns inte. Det är det mesta ur H.P Lovecrafts verk! Spännande!

 

Skoj!

 

Min enda kontakt med Lovecraft är genom bräd/rollspelet "Arkham Horror". Det kan jag varmt rekommendera, för övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Har precis påbörjat Necronomicon! Eller nej, det är inte den "riktiga" Necronomicon, ty den finns inte. Det är det mesta ur H.P Lovecrafts verk! Spännande!

Jag läste den för många år sen.. kanske är dags att ta fram den igen. :ThumbsUp:

 

Just nu håller jag på med Sagan om Konungens återkomst, 3e delen i triologin av JRR Tolkien. :laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 years later...

Augustus av historikern Adrian Goldsworthy. Nästan klar med den. Rekommenderas starkt för den som är intresserad av den antika historien och då särskilt av den mest kända och framstående av de romerska kejsarna eller principe (den främste) som han själv kallade sig för. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...