Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väskor, skins, sleeves osv till MacBook Pro 13 tum


JoppePloppe

Rekommendera Poster

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar
Själv har jag denna fina väska!

 

Det finns gott om småfack i den så att man enkelt kan ta med sig externa hårdiskar, skivor, laddare, iPod, cigarrer eller vad man nu väljer att ta med sig. Man får med en liten sleeve till själva Macbooken. Den behöver men dock inte använda.

Väskan är ordentligt sydd med ordentliga material, det känns att den kommer att stå ut. Enda nackdelen är nog att den är lite väl liten i utrymmet. Vill man ha med sig en packe böcker så får man vackert ta en till väska med sig eller strunta i sleeven.

 

 

Den är perfekt som skolväska då den ser väldigt skolig ut.

 

Mycket fin! Rekommenderas!

 

 

Oj, det var riktigt snyggt!

 

Själv har jag ett fodral som jag köpt på Tradera. Speciellt anpassat till MacBook Pro 13'', sitter som en smäck!

 

Köpte först ett fodral för vanliga MacBooken, men tyckte inte det satt alls bra runt min MBP. Sen hittade jag den på Tradera. Kan skicka bilder om någon vill se.. svart med en vit Apple-logga i mitten. 200 kr med frakt om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Är det någon som vet en bra ryggsäck för MBP 13?

 

Har hittat denna ( http://store.apple.com/se/product/TW219ZM/...mp;s=topSellers ) som jag gillar väldigt mycket. Ska sägas att ett cleant utseende utan en massa detaljer är preferensen.

 

Någon som vet något om väskan ovan eller någon annan bra ryggsäck? Har några messenger-bags men de är fan inte bra för ryggen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennethLundgren
Är det någon som vet en bra ryggsäck för MBP 13?

 

Har hittat denna ( http://store.apple.com/se/product/TW219ZM/...mp;s=topSellers ) som jag gillar väldigt mycket. Ska sägas att ett cleant utseende utan en massa detaljer är preferensen.

 

Någon som vet något om väskan ovan eller någon annan bra ryggsäck? Har några messenger-bags men de är fan inte bra för ryggen...

 

Fjällräven har en kontors ryggsäck som man ska kunna sitta på med, har tittat på den några ggr.

http://www.fjallraven.se/Produkter/ryggsac...askor/dependler

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om man har 10% med mecenat-kort även på tillbehör som ryggsäckar eller är det bara apples egna grejer? Mecenat har troligtvis strulat bort mitt kort så jag ville bara veta om det var någon idé att vänta på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om man har 10% med mecenat-kort även på tillbehör som ryggsäckar eller är det bara apples egna grejer? Mecenat har troligtvis strulat bort mitt kort så jag ville bara veta om det var någon idé att vänta på det.

 

Via Mecenat.se så finns länkar till webbutiker som säljer datorväskor till studentrabatt. Kolla in Mecenat så får du reda på mer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Via Mecenat.se så finns länkar till webbutiker som säljer datorväskor till studentrabatt. Kolla in Mecenat så får du reda på mer!

 

 

Tack för tipset men nu har jag redan köpt en ryggsäck åt min Macbook. Det blev en från stadium (Länk) som jag är väldigt nöjd med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns det en Mulbberry-kollektion med Macfodral och väskor på Applestore. Om någon vill ha ett fint läderfodral för 4500 kr eller en fin läderaxelremsväska för runt 8000 till sin Mac så finns det en hel del bra grejer där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Imorgon ska jag hämta min Grevius Boys and Girls axelrämsväska i skin. Någon som har erfarenheter av denna stilrena (vad det verkar på bilderna) skapelse?

 

http://www.macoteket.se/ProductSheet.aspx?...amp;ppk=pg16973

 

Själv tänkte jag att den kunde passa de dagar när man klär sig något mer formellt än jeans och t-shirt.

 

Återkommer med bilder imorgon om det finns intresse. Ev. även om det inte finns intresse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ILOVEMYLAPTOP

Hej,

 

Vi har nyligen lanserat en egen kollektion med laptopfodral till MacBook 13 tum. Har för tillfället 4 olika modeller i ett antal olika färger. Välkomna in och ta en titt i butiken på http://www.ilovemylaptop.se och se om ni gillar fodralen.

 

Mvh Johan

 

2333423-rescaledpic-300x229.jpg2333401-rescaledpic-300x229.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Imorgon ska jag hämta min Grevius Boys and Girls axelrämsväska i skin. Någon som har erfarenheter av denna stilrena (vad det verkar på bilderna) skapelse?

 

http://www.macoteket.se/ProductSheet.aspx?...amp;ppk=pg16973

 

Själv tänkte jag att den kunde passa de dagar när man klär sig något mer formellt än jeans och t-shirt.

 

Återkommer med bilder imorgon om det finns intresse. Ev. även om det inte finns intresse.

 

Jag kom på att jag glömt lägga upp någon bild på min Grevius Boys and Girls axelrämsväska i skin. Här kommer en bild med halvdan skärpa. Skyller på optiken i iPhone 3G. Snygg väska i alla fall. Enda problemet är att den inte är 100% tät i locket pga att det är enbart skin i den. Därför är ett fodral till MPB 13 ett måste. Dessutom sitter spännet för remmen på insidan så fodralet behövs även för att skydda MBP mot repor från det. Betyg: 4/5 , köp!

post-14816-1265577271.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Walk on water (svenska) tillverkar en hel del schyssta väskor och fodral. Finns bland annat hos bringster.se

 

Annars tycker jag det är coolare att sy sitt eget fodral, som jag själv gjort av en bordslöpare från city gross :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Hej, jag söker ett skydd som är som en sleeve fast som man "hakar" fast på skärmen och som hänger med när man slår upp och ner skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...