Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

vad kostar macbook pro 15 2.66ghz hos mediamarkt?


elgen01

Rekommendera Poster

tjena alla mac människor.

 

jag ska till mediamarkt i morrn (söndag) och förhopningsvis införskaffa mig en macbook pro 15' 2.66ghz,

då undrar jag om någon vet priset hos dom?

 

MVH/ blivande mac ägare :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har samma prislappar som dem du finner på AppleStore.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillebror_88

Priserna ligger på i stort sett samma överallt. Så 19 995 tippar jag på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack så mycke för det snabba svaret,,,blir nog svårt o sova i natt har jag en känsla för ;)

 

skriver nog en rad i morrn om jag fick den lr inte.

 

hade bra gott folk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittar man på imac 20 och 24 2,66 Ghz är faktiskt Mediamarkt 500:- billigare än Apple Store så med lite tur kanske du kan få en MBP lite billigare också.

Hittade inga priser på på MBP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Media Markt i Norrköping har ett par av den gamla versionen också som går för lite runt 17k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag var i mediamarkt i norrköping idag o dom får in på tisdag,,,ja vart såå arg o besviken :(

 

sen envisades dom att försöka sälja en av dom äldre modellerna till mig,,ja sa gång på gång nej ja letar efter den nya modellen.

 

någon som vet om det säljs någonstans i linköping?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte köpa hos applestore så får du den hem till dörren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja måsste ju vänta såå länge då för att få guldklimpen+att det känns skönare om man köpt den i en butik ifall det blir fel på den :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja måsste ju vänta såå länge då för att få guldklimpen+att det känns skönare om man köpt den i en butik ifall det blir fel på den :P

 

skulle aldrig köpa en Mac hos Mediamarkt, de lagar inga Macar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lång tid tar det för att få hem en mac om man beställer från applestore?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du läsa på applestore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fasan jag är lite skeptisk o lägga ut mitt kontonummer o hela faderullan :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar nästan alltid hos dem, inga problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oki,,ja får vell lägga en beställning där,,tack för hjälpen

 

ha en fortsatt trevlig kväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fasan jag är lite skeptisk o lägga ut mitt kontonummer o hela faderullan :unsure:

Nu är det väl iofs kortnummer och inte kontonummer, men men... Man brukar ju avråda från att näthandla på okända sajter, men jag tycker nog inte att apple.se är en sådan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du handla i butik så kan jag rekommendera någon av alla återförsäljare som finns i Norrköping. Hade valt en APR -Apple Premium Reseller i första hand annars någon av de andra som är auktoriserade verkstäder osv...

 

Värt att veta är att alla som är auktoriserade av Apple kan hjälpa dig med datorn om du får problem enligt avtal med apple. Dock så brukar ju butikens egna kunder prioriteras först om det är kö i verkstaden...

 

http://apple.viamichelin.com/b2b2c/swe/dyn...pc=norrk%F6ping

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du handla i butik så kan jag rekommendera någon av alla återförsäljare som finns i Norrköping. Hade valt en APR -Apple Premium Reseller i första hand annars någon av de andra som är auktoriserade verkstäder osv...

 

Det finns väl bara en, på den där gatan som ligger nedanför Filmstaden vars namn jag inte kommer ihåg just nu, och de är rätt dyra (vilket är logiskt eftersom de förmodligen har rätt små marginaler... trevliga människor dock)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan varmt rekommendera DS store i Norrköping (bakom Filmstaden) som är en Apple Premium Reseller med egen verkstad. Kunnig och trevlig butikspersonal och jättesnabb service. Jag hade en fläkt som väsnades som de fixade på nolltid.

 

Samma priser som på apple.se på datorer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma priser som på apple.se på datorer

 

Okej, med dyra menade jag att man inte får 10% studentrabatt som på Apple Store :P

(Plus att jag skulle köpa en Wacom-platta där som kostade hälften att köpa online, så det är kanske därför jag bildat mig den uppfattningen)

 

Kompetenta och trevliga är de däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lång tid tar det för att få hem en mac om man beställer från applestore?

 

Jag beställde igår, ca:3 dagar (arbetsdagar) innan de skickar och så frakttid, ca. 3-6 juli kommer jag att ha datorn. Detta är då en konfigurerad, de som är standardutstyckade skickas snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, med dyra menade jag att man inte får 10% studentrabatt som på Apple Store :P

(Plus att jag skulle köpa en Wacom-platta där som kostade hälften att köpa online, så det är kanske därför jag bildat mig den uppfattningen)

 

Kompetenta och trevliga är de däremot.

 

Stämmer att du får 10% online om du loggar in via studentkortet. Annars så är det 6% både på nätet och i butik...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda anledningen jag alltid beställer från Apple Online Store är pga CSN rabatten, annars hade jag gärna handlat från en APR istället eller Media Markt och fått ta hem datorn direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

MediaMarkt erbjuder tom 31 juli 0kr ränta med 0kr avgifter i 30 månader, dvs 2,5 år!

Perfekt att dra av det som "leasing" på företaget och slippa betala skatt på datorn.

Sedan om det är precis enligt reglerna eller inte det kan ni som vill tvista om..

 

Hittar ingen info om de har de nya Mac Book Pro datorerna inne. Någon som vet?

Kommer nog satsa på 13" denna gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MediaMarkt erbjuder tom 31 juli 0kr ränta med 0kr avgifter i 30 månader, dvs 2,5 år!

Perfekt att dra av det som "leasing" på företaget och slippa betala skatt på datorn.

Sedan om det är precis enligt reglerna eller inte det kan ni som vill tvista om..

 

Hittar ingen info om de har de nya Mac Book Pro datorerna inne. Någon som vet?

Kommer nog satsa på 13" denna gång.

De flesta butikerna borde ha de nya MacBook pro modellerna inne. Om du inte vill åka och chansa på att de har dem inne (de kan ju ha sålts slut för stunden) kan du ju alltid ringa till dem. Även om media markts hemsida är stenåldern själv (när det gäller info om lagerstatus etc) så finns iaf telefonnumret till butiken på sidan.

Angående priserna så ligger sen Media Markt på samma pris som Apple.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...