Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

IPRED


Spindel

Rekommendera Poster

Att kartlägga IP-nummer kräver i alla fall inget våld, vilket mycket väl kan vara orsaken till att detta får utföras av andra än polisen. Polisiära resurser frigörs därmed och man behöver inte koppla in dem förrän vid själva husrannsakan. Polisen kan därmed i större utrsträckning ägna sig åt att bekämpa annan typ av brottslighet som är av mer allvarlig karaktär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 301
  • Created
  • Senaste svar

Hej på dig! Men, om nu ALLA som tankar gör upphovsrättsbrott etc. Men, är det inte den som la upp torrenten / filen som ska jagas och inte vi i Sverige som faktiskt betalar för det via kassettavgiften???

 

Jaga upphovsmännen och inte vi andra kultur och it älskare!!

 

Räcker inte det så lägg kassettavgift på bredband, trådlösa nätverk och nätverk över huvud taget! Jaga brottslingar! Som IPRED skulle vara till för, från början...

 

Tycker jag iaf

 

Jag har aldrig träffat dig Poca, så du är fortfarande du, för mig...

 

Moderator eller inte så har jag rätt till att uttrycka mig fritt ur hjärtat.

 

Ni må ha hur många namn på en företeelse som helst, men likt förbannat är det stöld.

Tar man något utan någons tillåtelse är man en tjuv. Värdet är ointressant.

 

Tankar jag ner ett program som är ett "dyrt betalprogram" från PB med ev serienummer och inte gör rätt för mig är jag en tjuv.

Människor som håller på med ordvrängeri må tycka som de vill, jag tycker på mitt sätt.

 

Och ni som slänger skit på mig ger fullständigt fan i.

Vill ni vara moderator och rätta rubriker och avsluta annonser så får ni väl ta över. Jobbet är inget att stå efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...