Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Pinka innan du stiger på ett Ryanairplan


Pocahontas

Rekommendera Poster

Seriöst, vem går på toa på plan? Har aldrig fattat det, så fort man får knäppa loss sig så blir det en jättekö till toan. Ingen som tänker på det innan? Jag har aldrig gått på toa på ett plan:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, vem går på toa på plan? Har aldrig fattat det, så fort man får knäppa loss sig så blir det en jättekö till toan. Ingen som tänker på det innan? Jag har aldrig gått på toa på ett plan:P

Jag gör det... tolvtimmarsflygningar kan bli rätt jobbiga att hålla ut annars :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gör det... tolvtimmarsflygningar kan bli rätt jobbiga att hålla ut annars :P

 

Hehe, men du får väl knäppa loss dig lite tidigare! ;) På inrikesflygningarna jag har varit på brukar det inte bli några direkta anstormningar till toaletten. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas
Seriöst, vem går på toa på plan? Har aldrig fattat det, så fort man får knäppa loss sig så blir det en jättekö till toan. Ingen som tänker på det innan? Jag har aldrig gått på toa på ett plan:P

 

 

Då har du aldrig flugit från Tunisien...alla passagerarna var mer eller mindre magsjuka, det stank skit i hela planet, alla satt och pruttade och kön tog aldrig slut fram till toaletterna...

En dam gav mig en flaska Underberg som räddade mig delvis...

Fick uppsöka sjukhuset i Varberg när jag kom hem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt inte heller använt toalett ombord på flygplan nån gång. Min längsta flygresa var dock bara knappt två timmar (Kastrup-Dublin (SAS), eller Stansted-Säve (Ryanair), minns inte vilken som var längst), och så länge kan jag hålla mig utan problem. Jag föredrar att sitta med säkerhetsbältet på hela tiden, eftersom en plötslig "luftgrop" kan slänga upp en i taket så man knäcker nacken och dör, i värsta fall. Det har hänt flera gånger och kommer att hända igen, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag föredrar att sitta med säkerhetsbältet på hela tiden, eftersom en plötslig "luftgrop" kan slänga upp en i taket så man knäcker nacken och dör, i värsta fall. Det har hänt flera gånger och kommer att hända igen, tyvärr.

 

Hehe, du är då negativ. ;)

 

Kan tillägga att jag också använder bältet i princip hela tiden. Jag gör det mest för att det inte påverkar min resa om jag skulle lossa på bältet... Är ingen som direkt måste sitta och röra mig hela tiden. Om det skulle vara så är det ju faktiskt bättre att ha bältet lösare för att sedan dra åt det vid landningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gör det... tolvtimmarsflygningar kan bli rätt jobbiga att hålla ut annars :P

 

Eh, flög 10h en gång och var inte nödig:P

 

Då har du aldrig flugit från Tunisien...alla passagerarna var mer eller mindre magsjuka, det stank skit i hela planet, alla satt och pruttade och kön tog aldrig slut fram till toaletterna...

En dam gav mig en flaska Underberg som räddade mig delvis...

Fick uppsöka sjukhuset i Varberg när jag kom hem...

 

Men varför åka nånstans där man bli magsjuk?:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit ute på en 11-timmars cykelrunda utan att pinka. Då drack jag ändå drygt tre liter under tiden. Uttorkad? You bet!

 

Var sjuk av uttorkning hela kvällen och följande dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Here i'm sitting broken hearted, payed a penny and just farted"

 

*toalettklotter-klassiker som dök upp i minnet apropå denna tråden..*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gör det... tolvtimmarsflygningar kan bli rätt jobbiga att hålla ut annars :P

Nu har ju sagda bolag inga tolvtimmarsflygningar direkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men dom söker om att få flyga till USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fler idér till Ryan Air

 

 

post-19354-1236070693_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men dom söker om att få flyga till USA.

Men det är ju inget som säger att de kommer ha samma toalettpolicy på långflygningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har du aldrig flugit från Tunisien...alla passagerarna var mer eller mindre magsjuka, det stank skit i hela planet, alla satt och pruttade och kön tog aldrig slut fram till toaletterna...

En dam gav mig en flaska Underberg som räddade mig delvis...

Fick uppsöka sjukhuset i Varberg när jag kom hem...

Skulle kunna bli nästa film med Lasse Åberg och Jon Skolmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...