Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Livebevakningen av WWDC - här diskuterar vi!


Jimmy Lee Skrufve

Rekommendera Poster

Hur är det med MMS? Kommer det i nya mjukvaran?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 293
  • Created
  • Senaste svar

okej jag kan hålla med om att 3G kanske behövs då... och det är sant att WiFi inte funkar tillräckligt bra i Sverige... men fan asså! att dom inte kunde gjort några av sakerna bättre! ... jag hade trott på mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fan vad skönt att vi iaf får se iphone i juli, jag trodde inte att vi skulle det eftersom sverige alltid blir shaftat på heta prylar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När får vi 16gb varianten då?:(
11 juli.....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det helt säkert att endast telia får iphonen? :s

 

men jag är iallafall fett glad att den kommer redan i juli! hoppas de släpper rätt så många.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar på galleriet på applestore. Ser ju helt knäppt ut med vit baksida och svart fram...Bah trodde den vita skulle vara heltvit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar på galleriet på applestore. Ser ju helt knäppt ut med vit baksida och svart fram...Bah trodde den vita skulle vara heltvit.

 

 

håller med.. jag hade ändå inte funderat på att skaffa en vit iphone, men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså när kan man se fortsättningen snow leopard. dom sa ju att efter lunchen så börjar det igen.wtf? det har gått en timme!

Var kan jag se detta?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En telefon. Jippi... Det har vi ju inte redan för många av, nä då... :rolleyes:

 

Håller med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förhandsvisningen av snow leopard ska visas bakom stänga dörrar läste jag, riktigt besviken att de inte valde att använda detta event för att visa upp nya macbooks/macbook pros. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då är det bara en vettig kamera som fattas för att det ska kallas multimeida mobil.. ;) (ref. SE K850i)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, håller med. De kunde väl iaf slängt in en 3,2 mpx när de ändå var i farten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, håller med. De kunde väl iaf slängt in en 3,2 mpx när de ändå var i farten...

 

 

problemet med bra kameror i mobiltelefoner är att mobilen i sig inte klarar av att hantera så många pixlar därför blir det hoppigt och det känns lågkvalitativt. har själv haft en k850i och det var den nog sämsta mobilkameran ´jag haft. en 3.2 eller 2 mpix är mycket bättre. och inte en massa lullull som blixt och zoom, det tar för stor plats, och skulle du haft zoom så hade det aldrig kunnat bli en tunn telefon så det så! och digital zoom är det värsta som finns...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kan vi dödliga kolla på Keynoten ?

Blir det imorgon eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 megapixel duger utmärkt. Så länge dom har stoppat in en bättre sensor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågar som föregående talare. Någon som vet när man kan se videon från WWDCn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kan vi dödliga kolla på Keynoten ?

Blir det imorgon eller ?

Undrar jag också! Dyker den upp nånstans så lär det bli här.

 

2 megapixel duger utmärkt. Så länge dom har stoppat in en bättre sensor.

Jopp. Är man intresserad av bättre bilder så är man sannolikt en frekvent fotograf och då duger inte någon mobilkamera. Då är det bättre att köpa en riktig digitalkamera. Megapixeltävlingen är den mest uttjatade och meningslösa sedan man bråkade i skolan om huruvida sin 300 MHz-dator var 28% snabbare än sin gamla 233 MHz-dator eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon sett om videon från wwdc kommit upp än? (LÄNGTAR:D:D)

och om inte, ungefär när kommer den ? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon sett om videon från wwdc kommit upp än? (LÄNGTAR:D:D)

och om inte, ungefär när kommer den ? :S

 

Brukar dyka upp kring midnatt! Men det kommer att gå seeegt. Alla vill väl se den strömmande videon så fort den kommer upp och sitter man inte med snabbast internet i stan så kommer det att hacka och släpa sig fram.

 

Men titta ska vi alla. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har hört ifall den nya iPhone kommer att fungera att ha som modem?? Skulle vara jäkligt synd ifall det inte skulle gå i och med att jag har tänkt mig att skaffa mobilt bredband i sommar... Jag vill inte direkt ha ett flatrate-abonnemang till iPhonen och ett separat mobilabonnemang... Känns bli en onödig kostnad då alltså...

 

 

D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad är det för fel på er folk? Kamera på mobilen är fortfarande en dröm, precis som någon nämnt så blir det så jävla hackigt. Mobilen är på inget sätt ännu kapabel att klara detta. Hellre en 2 megapixel som gör sitt jobb än en 5 megapixel som hackar och tar ett år för att fokusera.

 

Och video samtal? Det är nog ingen som gör det (förutom döva). Hade endast varit en cool grej för oss som kan höra, inget av vikt

 

MMS kommer nog Apple aldrig dra in i iPhone då de är på väg mot nästa grej mail i mobilen. Jag har nog MMSat 2 gånger i mitt liv, ser inte vitsen med det. Det är lite små roliga grejer, men något ni i högsta grad kan leva utan.

 

Det viktiga grejerna vi bör diskutera är precis som Douglas skrev om 3G iPhone som har HSDPA kommer kunna användas som modem för din Macbook? Eller Snow Leopard vad den egentligen gör? Och om den faktiskt kommer att kosta något eller vara gratis som OS 10.1?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...