Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Livebevakningen av WWDC - här diskuterar vi!


Jimmy Lee Skrufve

Rekommendera Poster

  • Svars 293
  • Created
  • Senaste svar

finnspå svenska med som jag skrev

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iphone uppe på svenska apple store också, varken pris eller lanseringsdatum dock...

 

just det guys, glöm inte lägga på 255 moms på de där 199 dollarsen ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

199 dollar för en iPhone 1200skr!!!! :galetglad: är ju ingenting!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone finns på svenska AppleStore, dock utan pris ännu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple store går gaaaaaanska segt :P

 

Haha:P sitter väll MILJONER med "Macfans" på AppleStore nu:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad man blirbesviken, iaf jag.. hade hoppats på 32gb minne, bättre kamera plus någon mer överaskning.. designen dock ganska snygg, bra med 2 färger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som iTobi skrev så får ni inte glömma moms och andra avgifter. Att bara räkna rätt av gentemot valutan ger inget. För det andra så kostar den billigaste Touchen 2695:- jag tror inte att iPhonen blir billigare, om dom itne sänker priserna på Touch. Jag räknar med ett pris på mellan 2500kr+ för iPhonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som iTobi skrev så får ni inte glömma moms och andra avgifter. Att bara räkna rätt av gentemot valutan ger inget. För det andra så kostar den billigaste Touchen 2695:- jag tror inte att iPhonen blir billigare, om dom itne sänker priserna på Touch. Jag räknar med ett pris på mellan 2500kr+ för iPhonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var det allt? bara iphone jag är besviken, visst det verkar bli bra med iphone men jag hade gärna sett lite uppdatering av macarna oxå. Det känns som om apple bara sattsar på iphone just nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men samtidigt så har de sagt att den kommer MAX att vara som dyrast 199 dollar över världen...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men samtidigt så har de sagt att den kommer MAX att vara som dyrast 199 dollar över världen...!

 

"The price is a maximum of $199 all around the world"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äntligen, kommer hänga på låset till Telia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förrestem vad gissar ni om telia kommer ha för prissättning och ev abbonemang?..18/24mån...4900:-?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Underbart! Helt underbart! Julafton i Juli, växthuseffekten the apple way!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia kan ju glömma att dom får mig som kund. Är helt övertygad om att det inte kommer ta lång tid efter den har kommit så har någon listat ut hur man låser upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

självklart blir det att man köper den! världens bästa lur. men den hade kunnat bli så mycket bättre. tänk er 5megapixelkamera med zoom, kamera fram för videosamtal + 32gb minne... 3G vet ja inte om ja kommer ha nån nytta av, och man sätter in 3G borde man ju ha kamera fram och bak..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3G är bra mkt viktigare än videosamtal, utan 3G blir onlinetjänsterna värdelösa, ska man synka mobile-me över gprs då eller?

Wifi är bara att glömma, det finns för få hotspots i sverige...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad hände med snowleopard.....jag vill veta mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då hade den iof varit bra mycket dyrare, och jag är en av de som tycker man kan skippa videosamtal, mobilkameror är aldrig bra anyways, ska man foto så ska man köpa en riktig kamera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dannelander

Skönt att se att vi får hit den i Juli, men liksom många andra är jag ändå inte helt nöjd :/ Saknar uppgraderad kamera + blixt och det faktum att batteriet bara räcker i 24 timmar för musik känns svagt. Utöver det längtar jag och visst kommer jag hänga på låset den 11!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...