Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Detta är mig, då


dun

Rekommendera Poster

Jag får väl skriva lite till då ;)

 

du håller ju på att utveckla 2 webb sidor för mac

de får du gärna berätta mer om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl skriva lite till då ;)

 

du håller ju på att utveckla 2 webb sidor för mac

de får du gärna berätta mer om

Ojdå! Du hade ju frågat mig.. såg det inte ^^

 

jag har 3 webbsidor därav en bara är en portfolio, DuN.se.

 

MacFeeder är ett projekt som är mer för att testa hur RSS-hämtning med hjälp av PHP-kod fungerar som har blivit lite mer seriös. Den kommer bli lite mer som ett Community för macvänner som ska kunna kommentera nyheter och annat :)

 

EventR är en sida som jag har gjort då jag sett att det är inte många sidor som använder en sån tjänst som denna kommer ha. Den kommer låta folk använda tjänsten där folk skriver liverapporter från events, som keynotes och annat, helt gratis. :)

Tanken är att man ska kunna ladda upp bilder också ;)

 

Vi har rätt svårt med att tänka på hur via ska struktuera EventR. Då jag vill att den ska "flyttas" till akrivet efter eventet har varit osv, och då måste jag leka med massa datum-php som jag inte vet så mycket om så jag håller på att plugga det för tillfället för att få EventR att fungera sen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Willkommen :D

Man tackar :D

 

När ska du skriva en presentation då? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen Dun. :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Hej!

 

Är också lite sugen på att jobba med webdesign, har precis som du gjort ett antal hemsidor (ingen som ligger ute just nu) och tycker det är kul att designa en ny. Hur gör du för att hitta kunder? Eget företag?

 

Kommer nog ta ett tag innan jag har tid att börja med det men skulle vara ett kul sidoprojekt!

 

/Emil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej!

 

Är också lite sugen på att jobba med webdesign, har precis som du gjort ett antal hemsidor (ingen som ligger ute just nu) och tycker det är kul att designa en ny. Hur gör du för att hitta kunder? Eget företag?

 

Kommer nog ta ett tag innan jag har tid att börja med det men skulle vara ett kul sidoprojekt!

 

/Emil

Hej!

 

Jadu, jag brukar vara en liten entreprenör och göra lite egna hemsidor från egna idéer som privatperson och sen försöka sälja dem när jag tycker jag inte kan tillföra något mer.

 

Men jag har hjälp min vän som har en egen webbyrå med programmering men nog mest hjälp och så. Så oftast så tar jag ju inte betalt eller. ^^

 

Jag brukar hänga på Webmasternetwork och på seo-forum för att se vad folk skriver vad de vill ha hjälp med, där har jag också sålt någon av mina projekt med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...