Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Detta är mig, då


dun

Rekommendera Poster

Jag har funderat länge på att pressentera sig, Det harm an ju gjort några gånger. Man alltid ska man skilja sig och bara skriva det som passar in målgruppen. Nu tänker jag bara skriva som det är, ta det eller just leave ^^

 

 

Jag är en kille på 18 år som Heter Håkan, har sen jag var liten lekt med datorer och fick min första år 98 om jag minns rätt.

 

Jag har sen dess utvecklat och började med hemsidor 2001-2002. Jag gillade detta kreativa och gjorde sida för sida, design för design. Just nu kanske jag har över 200 st bakom mig, liggandes. Nu är jag inte lika aktiv men har några projekt igång och sålde precis en, för 10 tusen kr, om någon vet så var det www.filmzon.se.

 

Jag har en grupp, dun.se. Där det är meningen att de ska finans forum och annat där man i dun.se gruppen kan få hjälp och kanske gå med och hjälpa varandra i olika hemsideprojekt. Nu har jag sen 8:e november kört bara på Mac förutom i skolan då. Och jag gillar det. Jag har också experimentera med linux, Jag är en person som gillar att testa nya saker och se hur dessa saker orkar jobba. Så några datorer har gått i mina experimenterande år, när jag testade linux och windows gränser.

 

Jag har kunskap i php, html, css, java och lite ajax. Vill lära mig C++, C# och perl.

 

Där är en fin förkortning av min dator-karriär. Lite mer personlig om mig, kanske?

 

Jag är som sagt en kille i 18 år och är väldigt teknisk och älskar elektronik, mest av allt datorer, förstås.

 

Jag gillar musik rätt mycket och gjort lite musik själv, mest på skoj och test. Då det inte blev så bra så slutade jag med det. Det var mest trance och dance. Som jag då mest lyssnar på, plus rock och techno då.

 

Jag går i teknik programmet i Nynäshamns gymnasium och drömmer om att få arbeta i webbprojekt eller sprida det fina ryktet om mac :)

 

Mer personliga grejer är att Jag sen jag var 8 år haft diagnosen lindrig damp. Visst låter det simpelt med lindrigt? men just det har förstört vissa år i mina liv. Blivit kallad oräkningbar antal elaka ord för jag valde att berätta det för skolan då jag ville att de skulle förstå varför jag betedde mig så.

 

Jag har som Mizhou försökt få kommunen att förstå. (Jag känner Mizhou irl, bor i samma stad.)

Startat en blogg om hur jag gör dagligen och hur en med damp kan känna sig. Den vet jag inte om jag vill nämna här.

 

Jag har också en lite mer skiljning i politik. I vissa ämnen är jag röd, i vissa som alliansen. Jag är dock meldem i piratpartiet och så. Men är inte aktiv där.

 

Jag som ni säkert förstår för fildelning.

 

 

Tror det var allt om mig. Skriv vad ni vill men inget negativt tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för välkomsten alla :) Något som saknas eller något som ni vill veta mer om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit!! hoppas att du kommer att trivas här lika bra som vi andra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

välkommen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Tjo Håkan!

 

Hade ni kul igår, du och Jonken?

 

Well, jag kanske hänger med er ut idag, om jag orkar. Igår var jag helt sänkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo Håkan!

 

Hade ni kul igår, du och Jonken?

 

Well, jag kanske hänger med er ut idag, om jag orkar. Igår var jag helt sänkt.

Vi hade det trevligt. Det kanske du redan vet nu ;)

 

Något som fattas i presentationen enligt dig då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hade det trevligt. Det kanske du redan vet nu ;)

Jo, jag vet att ni hade trevligt. Nu har Jonken bokat in mig också till kommande inspelningar.

 

Något som fattas i presentationen enligt dig då?

Nej, din presentation är väl rätt utförlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast du har varit här ett tag:

 

Hej och välkommen till forumet. :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaafan Håkan! Hitta på nåt imorron? =D xD ;-]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast du har varit här ett tag:

 

Hej och välkommen till forumet. :geros:

Jag drar med mig Håkan och Jonken, och kommer och hälsar på er någon dag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaafan Håkan! Hitta på nåt imorron? =D xD ;-]

haha!

Jodå, du kan hänga med mig till Nordea kontoret. Måste fixa nytt bankkort, den har gått av helt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha!

Jodå, du kan hänga med mig till Nordea kontoret. Måste fixa nytt bankkort, den har gått av helt nu.

:o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:o

Du sov när jag skulle gå så fick gå själv :o

Nu har jag en ny fungerande kort iaf. :D

 

Några mer som vill "välkomna" eller vill veta något mer om mig? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några mer som vill "välkomna" eller vill veta något mer om mig? :)

Okej! Jag får väl göra det då. ;)

 

Välkommen hit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjosan, tjosan och välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...