Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilka är snyggast i världen enligt dig?


Exdiaq

Rekommendera Poster

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

jag skulle dock vilja flika in och säga att de vackraste kvinnorna hittar man en söndagmorgon/middag på snabbköpet.

 

är de naturligt vackra så ser man det fast de har håret i en slarvig knut på huvudet och fula träningsbrallor och linne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en annan skön varelse! Cristina Scabbia, som sjunger i Lacuna Coil!

Mörkhårig och ser lite slug ut. Jag är jäkligt svag för hela rocker/goth-looken också.

 

800px-Cristina_Scabbia.jpg

 

489639439_l.jpg

 

cristinapw5.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en annan skön varelse! Cristina Scabbia, som sjunger i Lacuna Coil!

Mörkhårig och ser lite slug ut. Jag är jäkligt svag för hela rocker/goth-looken också.

 

Nice!! Jag föredrar annars Kristen Bell.

 

veronica-mars-20061213101138862.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså, hon har färgat håret? Jo, hon är ju söt. Väldigt lik sin mor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle dock vilja flika in och säga att de vackraste kvinnorna hittar man en söndagmorgon/middag på snabbköpet.

 

är de naturligt vackra så ser man det fast de har håret i en slarvig knut på huvudet och fula träningsbrallor och linne.

 

sant sant...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle dock vilja flika in och säga att de vackraste kvinnorna hittar man en söndagmorgon/middag på snabbköpet.

 

är de naturligt vackra så ser man det fast de har håret i en slarvig knut på huvudet och fula träningsbrallor och linne.

 

Som jag skrev tidigare, så är det naturligtvis så att det finns en otrolig mängd vackra människor i vardagen. Men de är lite svåra att visa upp i en sån här tråd. Jag går då inte runt med en kamera och plåtar alla vackra varelser som jag får syn på. Därför får man nöja sig med de kändisar som finns på bild ute på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns så många att välja på. Just idag kom jag att tänka på Deanne Berry och Nicole Kidman. Jag tycker det skiftar från dag till dag vem man tycker är speciellt snygg. På herrsidan skulle jag säga att Johnny Depp och Russel Crowe ser riktigt bra ut.

post-6303-1196007373_thumb.jpg

post-6303-1196007832_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Tjejer ska ha klass

 

post-15246-1198275632_thumb.jpg

post-15246-1198274819.jpg

Natalie Portman.

 

post-15246-1198274892_thumb.jpg

post-15246-1198274962_thumb.jpg

Rachel Bilson.

 

 

post-15246-1198275083.jpg

Keira Knightley.

 

Utan tvekan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...