Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilka är snyggast i världen enligt dig?


Exdiaq

Rekommendera Poster

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar
ja tyvärr är det så.... :(

 

tur att vi har forumet som tröst ^_^

 

Nåja, ett forum är väl snarare ett litet litet komplement till vanligt umgänge :rolleyes:

 

Nope, de bästa är de som gör sig oupptagna för dig. ;)

 

Veckans visdomsord hi.gif Ska lägga det på minnet :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

somegirls.jpg

 

Wes Eisold Fd. sångare i Give Up the Ghost (Finns ej mer) och nuvarande sångare i Some Girls. Underbar.

Dropout!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sharleen Spiteri (sjunger i gruppen Texas) är jäkligt vacker och sexig. Kan inte förklara varför. Det bara är så! :)

 

sharleen_spiteri.jpg

 

BIO_1494.jpg

 

pic7.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir faktiskt lite orolig över avsaknande av blondiner i den här tråden... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske Daniela menade så här? ;):P

av-6928.jpg

 

 

Vad ska jag säga. Tycker bäst om brunetter...

Men detta handlar ju bara om utseende. Under ytan har alla samma färg. Blodrött! Mohahahaha! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste hålla med det någon sa tidigare: Daniela är en riktig puma!!! Den lilla bilden gav henne inte riktigt rättvisa. Dessutom gillar hon Apple. Hon kommer och göra någon man (eller kvinna) väldigt lycklig någon dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sharleen Spiteri (sjunger i gruppen Texas) är jäkligt vacker och sexig. Kan inte förklara varför. Det bara är så! :)

Jo, hon är faktiskt rejält sexig. Dessutom har hon om jag inte minns fel rätt skön röst. Det bara är så! :)

 

Jag blir faktiskt lite orolig över avsaknande av blondiner i den här tråden... :whistling:

Tycker det är ett sundhetstecken att tråden inte fylldes av platinablonderade tjejer med gigantiska silikontuttar och plastansikten.

 

I övrigt kan blondiner lätt vara lika snygga, eller snyggare, som brunetter. Så du behöver inte oroa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeeeej, tack killar, men jag tror ändå att jag föredrar den lilla bilden på mig... :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen så har vi ju twin peaks-tjejerna;)

 

Sherilyn Fenn

fenn01.gif

audrey.jpg

 

 

Mädchen Amick

bio_amick.jpg

m.jpg

ak-m_amick-tp-03.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, hon är faktiskt rejält sexig. Dessutom har hon om jag inte minns fel rätt skön röst. Det bara är så! :)

Tycker det är ett sundhetstecken att tråden inte fylldes av platinablonderade tjejer med gigantiska silikontuttar och plastansikten.

 

I övrigt kan blondiner lätt vara lika snygga, eller snyggare, som brunetter. Så du behöver inte oroa dig.

Huu.

Är det bara blondiner som går omkring med gigantiska silikontuttar och plastansikten??

"Blonds have more fun" som MM sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huu.

Är det bara blondiner som går omkring med gigantiska silikontuttar och plastansikten??

"Blonds have more fun" som MM sa.

Nä, men om de dessutom är platinablonda så är det faktiskt blonda, även om hårfärgen är lika konstgjord som övriga kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Jag blir faktiskt lite orolig över avsaknande av blondiner i den här tråden... :whistling:

Blondiner dåliga, de överskattade vara :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får det lov att vara en rödhårig tjej?

 

702px-Woman_redhead_natural_portait.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det inte vore för att jag är straight, så hade jag lätt samlat på idolbilder på Jude Law! Finns det någon stiligare karl?

 

post-15494-1195434277_thumb.jpg

 

 

Sedan har vi ju kvinnan som ska föda mina barn. Okej, hon är kanske inte snyggast i världen, men otroligt söt och charmig och spöar därför alla andra..

 

post-15494-1195434507_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det inte vore för att jag är straight, så hade jag lätt samlat på idolbilder på Jude Law! Finns det någon stiligare karl?

 

post-15494-1195434277_thumb.jpg

Sedan har vi ju kvinnan som ska föda mina barn. Okej, hon är kanske inte snyggast i världen, men otroligt söt och charmig och spöar därför alla andra..

 

post-15494-1195434507_thumb.jpg

 

 

 

Har hon du är gift med/sambo varit på något omslag på en bok eller film? Tycker jag känner igen henne men kan inte placera henne :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar Amelie i Le Fableaux Destin d'Amelie Poulain. (Svenska: Amelie från Montmarte)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Potato head

Hade jag varit gay hade detta varit min man:

christian_bale_5.jpg.xs.jpg

Annars gillar jag Adriana. Mest hennes farliga ögon.

images458778_AM_AdrianaLima3.jpg.xs.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cary Grant har jag alltid tyckt ser bra ut. Eller kanske "såg bra ut", för han e ju dö.

 

Cary_Grant_58-748093.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cary Grant har jag alltid tyckt ser bra ut. Eller kanske "såg bra ut", för han e ju dö.

 

Cary_Grant_58-748093.jpg

Tillsammans med Grace Kelly, vid Medelhavet. (To catch a thief)

 

Edit: Grace var blond, kanske något för Daniela???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...