Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Det kändes som julafton.....


alex89

Rekommendera Poster

Mäjligt :P Fast nu har jag ju pappas PB Titanium som jag kan använda om jag skulle villja... ^_^ Även om den nu bara kör OS 9.2 :w00t:

 

vilken modell har du av powerbook titanium? min 667 kör på jätte bra på 10.3 så du vet ifall du vill uppgradera :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag började nästan gråta (för att det var så vackert) när jag läste, och jag lär börja när jag får min egen :):cry:

hunden min kommer inte fatta nånting...

 

 

:hihihi: :hihihi: :hihihi:

 

Grattis till alla nya och blivande Macägare!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
vilken modell har du av powerbook titanium? min 667 kör på jätte bra på 10.3 så du vet ifall du vill uppgradera :ThumbsUp:

Ingen aning om vilken modell det är, troligen sämsta som gick att beställa iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen aning om vilken modell det är, troligen sämsta som gick att beställa iaf :P

 

ok det är bara 400mhz, hur funkar det att köra program och köra internet på den? blev lite nyfiken ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GRATTIIS :D BILDER!!!!! :P (A) snälla :P ?

 

tack, självklart ska jag lägga upp bilder hur jag öppnade paketet steg för steg :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hät är orgianl förpakningen, var i jätte fint skick ska aldrig slänga den!!!!!!

post-19878-1188150643.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här är powerbooken i ORGINAL plast, så den känndes nästan som att jag hade köpt den från apple direkt

post-19878-1188150732.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här startar jag min mac, den första mac:en i mitt liv som jag statar och tar i faktiskt. hoppas att det inte blir sista gången

post-19878-1188150827.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har ännu mer bilder såklart men e här var bland de bästa. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
ok det är bara 400mhz, hur funkar det att köra program och köra internet på den? blev lite nyfiken ^_^

Aja, då är det inte sämnsta :P Ska kolla hur hög klockfrekvens den har.. :)

 

 

EDIT: 800 Mhz Var det.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här är saxen som ska paka upp min powerbook

 

Om man VILL kan man ju rotera bilderna... men det tar ju lite tid. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, då är det inte sämnsta :P Ska kolla hur hög klockfrekvens den har.. :)

 

 

EDIT: 800 Mhz Var det.. :)

 

oj, det räcker jätte långt det!!! du ska vi starta powerbook g4 titanium klubb eller? hehe :D , inga nadra mac datorer får vara med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man VILL kan man ju rotera bilderna... men det tar ju lite tid. :borstatanderna:

så sant så sant................ men jag orkade inte hehe :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
oj, det räcker jätte långt det!!! du ska vi starta powerbook g4 titanium klubb eller? hehe :D , inga andra mac datorer får vara med

Tja, om du vill kan vi ju alltid det ^_^ Men den är ju inte riktigt min utan farsans som sagt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Farsgubben har en Tibook som är av den första modellen. 400 MHz-processor och 256 MB RAM du vet. Förmodligen kommer jag få den inom det närmsta halvåret och då ska jag rusta upp den lite och använda som Mediacenter/Liggaisängenochsurfa-dator ;)

 

Mycket roligt att du fått en egen Mac, Alex. Hoppas ni lever lyckliga i alla era dagar :bultandehjarta::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Farsgubben har en Tibook som är av den första modellen. 400 MHz-processor och 256 MB RAM du vet. Förmodligen kommer jag få den inom det närmsta halvåret och då ska jag rusta upp den lite och använda som Mediacenter/Liggaisängenochsurfa-dator ;)

 

Mycket roligt att du fått en egen Mac, Alex. Hoppas ni lever lyckliga i alla era dagar :bultandehjarta::D

ja det hoppas jag med :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, om du vill kan vi ju alltid det ^_^ Men den är ju inte riktigt min utan farsans som sagt ^_^

ok, men den är ju i din familj det är ju det som räknas. och du får väl använda den ibland eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
ok, men den är ju i din familj det är ju det som räknas. och du får väl använda den ibland eller?

Jepp, fast jag använder den ändå inte.. :P Går ju inte att använda OS 9.2 till nåt längre :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, fast jag använder den ändå inte.. :P Går ju inte att använda OS 9.2 till nåt längre :(

men kör 10.3 eller nåt funkar fint

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
men kör 10.3 eller nåt funkar fint

Får inte för pappa, han har filer som inte går att öppna i OS X :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får inte för pappa, han har filer som inte går att öppna i OS X :(

 

ok, då är det väl inget att göra åt då, synd :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...