Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köper mig nog en riktigt bra telefon


Pocahontas

Rekommendera Poster

pjorgensen

Min 6280 bråkade, då bråkade jag och fick en ny, som jag vart mycket nöjd med. Lirade klockrent med Macen. Tyvärr tappade jag den i marken för ett halvt år sen, den gick inte att rädda tyckte jag. Köpte då en begangnad N70, mycket bättre lur än 6280, lirar också med Macen.

 

Nu vill jag ha en N95 :bultandehjarta: , men får nog vänta ett tag, kan inte förmå mig att hosta fram så mycket just nu. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VaccumHäst

Beställde en N95 i torsdags! Längtar så tills den kommer. Gillar leksaker med massor med funktioner man aldrig kommer att använda :ThumbsUp:

GPS, wifi, Helt ok kamera, mp3, video.. vad mer behöver man. Ja just ni som redan har en.. går det att ringa? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en N95 i torsdags! Längtar så tills den kommer. Gillar leksaker med massor med funktioner man aldrig kommer att använda :ThumbsUp:

GPS, wifi, Helt ok kamera, mp3, video.. vad mer behöver man. Ja just ni som redan har en.. går det att ringa? ;)

Ringa? skulle man kunna göra det på den också? jag får ta och kolla en gång till på den :D

 

Hoppas att du blir nöjd med din lur, och se till att ha den senaste programvaran installerad som man tyvärr bara kan installera med hjälp av en PC :irriteradtjej:

 

Ett tips, ladda ner kartorna hemma på ditt hemma nät så slipper du kostnader för trafik när du är ute och går med din GPS :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft min SE W880i i en vecka nu och skitnöjd. Har länge velat haft en tunn telefon, och är ganska insnöad på SE så valet var ganska självklart...

 

Dock så gillar jag inte att progamvaran som följde med naturligtvis bara är kompatibelt med Win :superirriterad:

Men det följde med en USB-kabel som jag kan använda ändå. Telefonen ploppar upp på skrivbordet som en enhet, sen kan jag lägga in musik den vägen. Tyvärr så går det plågsamt sakta.

Nu kan jag ingenting om minneskort men Finder'n visar att kortet har filformatet FAT16. Om FAT32 nu är helt värdelöst, vad är då FAT16?

 

Men det är skitsamma, jag har min iPod 60Gig 5G och vill inte använda något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
northernlight

vad är det som säger att fat32 inte har sina självklara användningsområden? värdelöst? aja.

 

Någon som kan verifiera att batteritiden är ungefär 24h? :) De som snackat om tfonen på nätet (leolaporte tex) har alla sagt att de laddar den varje kväll... låter ju helt sjukt. eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis som har N95 blev bra missnöjd när det var glapp i "slajdern" redan från lådan. Dessutom är mjukvaran seg och GPS:en ganska dålig. Njaa, jag väntar nog ett tag till på iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

northernlight

1. barnsjukdomar... det kommer kanske iphonen ha? rapporter på nätet visar på att med firmware 11.0.026 har löst seghetsproblemen och de spontana omstarterna... har din kompis den senaste firmwaren?

 

det är så jäkla jobbigt med alla fanboys som inte kan tugga ner sina grejer för att de köpt dom ^^

så ja... man vet ju inte vad man ska tro.

 

2. Slajdern är många missnöjd med... vissa får tillochmed nötningar över knapp3. Enligt utsago har nokia släppt en liten utbytesdel man får byta på serviceverkstad gratis som ska fixa detta...

 

3. Jag fick bekräftat från säkra källor att iphone kommer att gå på 999dollar utan bindning i USA. Detta från applephoneshows upphovsman så jag antar det stämmer... kanske finns det på sajten om någon dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone kommer att kosta $499 för 4gb respektive $599 för 8 gigabytes modellen, båda med 2 års bindningstid - börjar säljas först den 29 Juni genom alla AT&T Stores i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

northernlight
iPhone kommer att kosta $499 för 4gb respektive $599 för 8 gigabytes modellen, båda med 2 års bindningstid - börjar säljas först den 29 Juni genom alla AT&T Stores i USA.

 

aa... jag ger dig ett halvt rätt. Saken är den att du har inte bindningstid endast (om du ens har bindningstid... twit pratade fram och tillbaks om detta) men också en abonemangsavgift... sug på den karamellen... Får man gissa så kommer abonemanget kosta fett...

 

hoja dyrt.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...