Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Varför har män bröstvårtor?


thevil

Rekommendera Poster

Av samma anledning som att en singel-processor-Mac har plats för två processorer.

Man har helt enkelt utgått från samma moderkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför män har bröstvårtor?

Måste de ju ha, annars kan de ju inte byta kön

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför män har bröstvårtor?

Måste de ju ha, annars kan de ju inte byta kön

Är det av samma anledning vi har fotvårtor?

För att snabbt kunna byta fot...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna tråd har potentialen att bli "Årets Tråd".... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...
Är det av samma anledning vi har fotvårtor?

För att snabbt kunna byta fot...

 

Men bröstvårtor har ju inte något med könsbyte att göra då, det måste ju vara könsvårtor? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAAAH!

 

Den här tråden har blivit Robbad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAAAH!

 

Den här tråden har blivit Robbad!

 

haha Robbad och Conlocad måste vara de bästa varianterna av Ronnad som skrivit här :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I moderlivet så är pojkar och flickor lika fram till en bestämd tidpunkt.

Dessutom skulle det väl se lite tomt ut utan dessa.

En annan viktig sak är att de har funktion under förspelet.

En man reagerar då hans kvinna vidrör dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom skulle det väl se lite tomt ut utan dessa.

 

Det har väl knappast någon betydelse :D

De andra sakerna du räknade upp låter ju rimligt dock ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DNA-grunddesignen (fulländningen) är hona. Hane är en variant av hona - en bireduktion - en slags mindre lyckad mutation kan man säga :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DNA-grunddesignen (fulländningen) är hona. Hane är en variant av hona - en bireduktion - en slags mindre lyckad mutation kan man säga :-D

 

Där har vi förklaringen till att killar är så fula jämfört med tjejer, alla killar är missbildade helt enkelt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA

underhållande läsning minst sagt

 

vilken fråga var roligast?

Personligen tyckte om den med fiskarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en "följdfråga"... varför har män adamsäpple men inte kvinnor?

 

 

Tror det har med männens röst att göra..

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Adamsäpple

Lite fel ordning, borde inte rickard1234 sagt: Varför har män djupare röst än kvinnor?

Och Pocahontas svarat: Tror det har med adamsäpplet att göra...

 

???

Edit: Kom och tänka på en grej jag hörde, eftersom folk är längre nu än för länge sedan så är även deras stämband längre vilket ger djupare röst. Fråga: Är sopraner att betrakta om utrotningshotade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två andra mkt viktiga frågor:

1. Varför blir hamburgaren alltid oval när man steker den?

2. Ett siamesiskt tvillingpar som har två huvuden men delar organ, om det ena huvudet håler andan, får det andra huvudet andnöd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Edit: Kom och tänka på en grej jag hörde, eftersom folk är längre nu än för länge sedan så är även deras stämband längre vilket ger djupare röst. Fråga: Är sopraner att betrakta om utrotningshotade?

Borde inte Mattiasgbg ha ett :whistling: bakom "utrotningshotade"? :hihihi::whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ettan är ju enkel, kött är ju muskler och de drar ju ihop sig i en riktning endast.

 

Tvåan där klagge är lite intressant, jag tror att bägge huvudena kan hålla andan så ja då får båda huvudena andnöd. Fast jag undrar vilken hjärna som styr musklerna, styr bägge vart kroppen ska gå lär det ju bli problem när huvudena vill olika saker, så antingen har en hjärna hela kommandot eller så har de varsin "sida" de kan kontrollera, å med det senare blir ju problem att gå då t ex men jag tror inte siamesiska tvillingar kan gå, eller nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja du jochum, du är inne på samma svar som jag redan fundrat på men jag köper inte burgarna.. En hamburgare är ju mald och sen ihoppressad så de kan ju inte va så att alla små muskelfibrer hamnar åt samma håll..

Tvillingarna har jag varit inne på de där med sidorna men de skulle betyda att dom kan andas in och ut sammtidigt med varsin lunga, mkt mystiskt, men visst kan väl siameser gå..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öh… shit, tänkte inte så långt. Burgare är köttfärs som sagt. Pinsamt. Men blir de ovala då? Vet inte om jag har den erfarenheten riktigt.

 

 

Tror de flesta siameser sitter ihop bara något i ryggen el höften el så, väldigt sällan de har en kropp och två huvuden, ja jag vet inte, är inte expert på det heller, men har du sett något siamespar med en kropp och två huvuden någon gång överhuvudtaget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hamburgaren blir oval no doubt about it! Dom du köper frysta är alltid cirkulära innan dom hamnar i en varm panna.. otroligt mystiskt måste forska vidare i detta.

De där med siameserna vet jag inte om det existerar var bara en rolig tanke jag fick härom kvällen, men jag vill gärna tro att dom existerar, lite som en enhörning kanske, evig lycka om man spottar en...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...