Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad är ditt bästa köp?


peth

Rekommendera Poster

Mitt bästa köp är Power Mac G4 Quicksillver ver.1

quicksilver.gif

inte den här... får leta vidare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Så här drygt två år efter att tråden skapades står jag fast vid att min Hagström är det bästa köp jag gjort, MEN jag är mitt uppe i ett husköp som nog kommer slå gitarren med hästlängder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt bästa köp måste nog ha varit ett antal CTT aktier ;)

Mitt andra bästa köp som det första ledde till är min nuvarande dator ett dasslock på 466mhz

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tillhör dem som gör konstant dåliga affärer men till mina favoritprylar hör...

1. Gitarren: Epiphone Emperor Regent

2. iBooken, en G4 med 1GHz, 768Mb, Superdrive, BT och Airport.

3. Mina byxor, eftersom jag inte orkar med att gå i jeans hela dagarna så är jag grymt nöjd med mina 1 år gamla fjällräven byxor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt bästa köp / min bästa investering är den kupévärmare jag köpte till min förra bil.

 

Att gå ut mitt i smällkalla vintern på -10°, o komma fram till bilen, helt utan is på rutorna, o ljummen o skön att sätta sig i, medans de andra bilarna omkring hade millimetertjockt täcke med is på sig.

Mycket nöjd med den investeringen. ^_^

 

För många år sedan hade jag en Pentax systemkamera som jag tyckte mkt bra om,

men det var då det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 2 dagar gamla iMac känns inte som ett dåligt köp , får se om den tycker bättre om mig än vad min windows-burk gjorde :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Maison TB500..3500 spänn för en elbas som kan klå det mesta..5 strängad dessutom :ThumbsUp::D

(Hur stavas dessutom egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att jag skrivit i denna tråd tidigare. Kanske måste ändra mig angående mitt bästa köp.

 

Just nu ligger iPod nano högt uppe eftersom jag använder den daligen. Även playstation portable är jag väldigt nöjd med eftersom jag nu kan spela massa lir som jag saknar till macen. Hade powerbooken fortfarande funkat som den ska så skulle den iofs nog toppa listan…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Tja... jag har ju gjort så många bra köp. :unsure:

Fast min mac mini 1,42 var ju ett bra köp som blev ännu bättre när jag la in 1Gb minne. Samt min SE P900 för 1000kr+inbyte av en dodgy P800 var ett bra köp som blev riktigt bra när jag firmware uppgraderade den till en P910.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Min Pismo :wub::wub::wub::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Eller min blådåre :wub::wub::wub::wub::wub:

 

Kanske MDDn... äh alla Macar är mina bästa köp! Plus iPoden. :wub::wub::wub::wub::wub::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Eller min blådåre  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

 

Kanske MDDn... äh alla Macar är mina bästa köp! Plus iPoden.  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

222620[/snapback]

 

 

Ja när jag köpte min performa var den nog det bästa jag någonsin köpt... fast den har bleknat lite... kom fram till att min Motorola STARtac är också en av mina bästa köp. Bästa mobilen jag haft (och det är allt för många) så perfekt i sin enkelhet.. Den var ett riktigt impulsköp, köpte den pga. ett riktigt dåligt assessment i skolan. £54 på The Link i Carlisle en regning dag 2001.

Aaaaaa the memories... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror mitt bästa köp är stolen jag sitter på just nu, det hade blivit väldigt jobbigt att stå så länge framför datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här drygt två år efter att tråden skapades står jag fast vid att min Hagström är det bästa köp jag gjort, MEN jag är mitt uppe i ett husköp som nog kommer slå gitarren med hästlängder!

222328[/snapback]

Hamnar ni i södern? eller bär det norrut mot civilisationen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt bästa köp är den bostadsrätt i Vadstena som jag köpte 2002. Efter en totalrenovering ökade marknadspriset ca 5 gånger. Lägger jag till kostnaden för renoveringen har värdet ungefär fördubblats. Jag har fortfarande kvar lägenheten som nu hyrs ut i andra hand. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hamnar ni i södern? eller bär det norrut mot civilisationen?

222692[/snapback]

 

En mil söder om Järvsö blir det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En mil söder om Järvsö blir det.

222731[/snapback]

 

Citerar mig själv här.

 

Byn där huset ligger har precis fått bredband! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citerar mig själv här.

 

Byn där huset ligger har precis fått bredband! :ThumbsUp:

222738[/snapback]

Trevligt!

Hälsingland kan aldrig vara fel!

Man blir lite bortskämd med att det är så vackert bara. Ibland måste man åka bort för att komma hem och se det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Stereoriggen som införskaffades för ett par år sedan nu, helt sjukt nöjd med den :P

 

Saknar en vettig rack bara, men har planeratt att bygga en till sommaren ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg

Är inte nöjd med nått! :blushing:

Varje gång jag köper något ser jag en timma senare något annat! :(

Fast... Mitt warhammer 40,000 battle for macragge var ju iofs ganska kul för sina ynka 400:-....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...