Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Virusprogram på Mac


jools

Rekommendera Poster

Så vitt jag förstår så är brandväggen redan aktiverad i Leopard? Kommer ClamXav att fungera till Leopard sen tro? Vore ju snällt att skydda sina Windows vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vitt jag förstår så är brandväggen redan aktiverad i Leopard? Kommer ClamXav att fungera till Leopard sen tro? Vore ju snällt att skydda sina Windows vänner.

 

Vad tror du ClamX ska göra som dina vänners antivirusprogram inte gör? Eller tänker du köra virusprogram så att de slipper själva? Diskar du åt dem oxå? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte bara ta död på virusen i min dator så att dem inte tar livet av mig om dem får något virus. Om jag diskar åt dem, det händer väll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Jag tänkte bara ta död på virusen i min dator så att dem inte tar livet av mig om dem får något virus. Om jag diskar åt dem, det händer väll.

 

Visst, vill man skydda sina vänner så är väl det bra. Men inte fan är det ditt fel att de isf är så korkade att de kör Windows utan skyddsprogram?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Människor är sämst. Dem har lackat tidigare. Men jag tycker nog att dem ska lida med sina virus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Människor är sämst. Dem har lackat tidigare. Men jag tycker nog att dem ska lida med sina virus.

 

 

:devil:

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Människor är sämst. Dem har lackat tidigare. Men jag tycker nog att dem ska lida med sina virus.

 

Nej, man behöver inte alls önska Windows-ägare olycka. Men om de har egna virusprogram, så behöver de ju inte din hjälp (med ClamX alltså). Och har de inga virusprogram, tja då behöver de säkert hjälp, men inte av dig, utan av nån hjärnskrynklare... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...