Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Smygtitt på nummer 4


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Oskar Löfberg

Kommer ihåg någon gånf i slutet av nittiotalet så var det en tävling nu utordnade!

man kunde vinna en imac!

vad sägs om något sånt nu? En tävling i varje nummer! (Dock bara småsaker) som tex invisibnleshield till ipod, en ipod väska lr så... Och en gång per år kan man vinna the grandprize!

TYp 1:a pris:Imac/macmini, 2:a -5:e pris:Ipod Video, 6:e-10:e pris: Ipod nano, 11:e-16:e pris: Ipod shuffle, 17:e-25:e pris:10 st gratis låtar på itunes musik store...

Bara ett förslag... och detta var nog lite vl överdrivet.. Men nåt i stil med det skulle vara kul!

Kanske blir fler läsare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
en annan sak jag funderat på. Måste streck-koden vara på framsidan eller är det bara en vedertagen "standard"

308790[/snapback]

 

En del tidningar har streckkoden på baksidan. Men eftersom vi alltid har en annons där måste vi följdaktligen ha koden på framsidan. Dessutom är det som sagt mer eller mindre standard att ha den där, vilket underlättar för den som letar efter den (=butikspersonal).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Kommer ihåg någon gånf i slutet av nittiotalet så var det en tävling nu utordnade!

man kunde vinna en imac!

vad sägs om något sånt nu? En tävling i varje nummer! (Dock bara småsaker) som tex invisibnleshield till ipod, en ipod väska lr så... Och en gång per år kan man vinna the grandprize!

TYp 1:a pris:Imac/macmini,  2:a -5:e pris:Ipod Video, 6:e-10:e pris: Ipod nano, 11:e-16:e pris: Ipod shuffle, 17:e-25:e pris:10 st gratis låtar på itunes musik store...

Bara ett förslag... och detta var nog lite vl överdrivet.. Men nåt i stil med det skulle vara kul!

Kanske blir fler läsare!

309390[/snapback]

 

Vi försöker ha lite tävlingar allt emellanåt, men anledningen till att det inte sker oftare är dels att det tar tid att jaga in prylar och dels att själva tävlingen kräver en hel del administration.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har slutat med tidningen efter 9 års beroende, faller mej inte i smaken det minsta längre.

 

Kolla zinio o "Test" tidningen hur den borde kunna vara upplagd, inte som min dotters spya efter 1kg lördagsgodis. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

"TV-serier i din iPod" ser jag frma emot.

 

Förhoppningsvis står det hur man kan lägga in t.ex. ducktales så avsnitten inte sorteras tillsammans med filmer, utan som tv-serier på iPoden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningsvis står det hur man kan lägga in t.ex. ducktales så avsnitten inte sorteras tillsammans med filmer, utan som tv-serier på iPoden...

317626[/snapback]

Ja, det är precis den typen av viktiga problem som vi vill att ni tar upp i MacWorld … gärna i en stor superguide.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli intressant och se för det blir första nummer av Macworld jag får hem! :)

Har bara bläddrat i den på i Bibban...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Har slutat med tidningen efter 9 års beroende, faller mej inte i smaken det minsta längre.

317602[/snapback]

Utveckla gärna det där.

 

Ja, det är precis den typen av viktiga problem som vi vill att ni tar upp i MacWorld … gärna i en stor superguide.

317708[/snapback]

Vi försöker ha en bra mix mellan nytto- och nöjesorienterade artiklar. Känns som att du inte håller med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är fräckt hur pilen går ihop med E:t.

 

När finns det för nedladdning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo menar att den säkert är bra bara man orkar läsa artiklarna, det finns mycket som skulle va intressan att ta del av bara man orkade leta/hitta bland sidorna.

 

Det som iof kan göras utan att ändra utseende är ju att skriva tex uppe till vänster, om uppslaget skall läsa motsols eller medsols.

 

En renare layout är väl vad jag skulle önska, en tidning skall ju läsas o inte enbart "ses" på.

 

Menar inte att den skall vara s/v o "tråkig", självklart går det att göra en snygg men ändå "logiskt" uppbyggd tidning.

 

 

 

Nu menar jag inte att den här är värst, men 70 sidor i den här stilen blir jobbigt, men kan ju givetvis ha fel också, brukar ju vara ganska ensam om mitt "tyck" :D (think different)

 

 

 

Men det går ju att få det informativt o lättläst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj vilken tid det tar att ladda hem tidningen i digitalt format. Hur stor är filen egentligen? (använder modem) Programmet Zinio har en tendens att avslutas stup i kvarten också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg

När jag kom hem efter skolan och fick se tidningen på bänlen skrek jag.

Jaaaaaaaaaaaaa!

Skit bra nummer!:D Kul med speltesten! Det hade ni inte i förra numret... fortsätt med det!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...