Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vill du skriva för MacWorld?


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Vill du skriva för MacWorld?

 

Vi satsar nu ännu mer på både webb och tidning och söker nya, hungriga och stilsäkra skribenter! Vi söker dig som har lätt för att uttrycka dig, är vaken och vill vara med och göra Sveriges största Macsajt och Nordens enda Mactidning ännu bättre. Skriv några rader till chefredaktör Andreas Leijon på leijon@idg.se och berätta om hur du använder din Mac och om dina eventuella specialområden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Låter väldigt spännande! :) Måste man bo i stockholm, eller går det bra på distans?

233702[/snapback]

 

Du får bo i Ulan-Bator om du så önskar, bara du levererar material i tid och har bredband. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får bo i Ulan-Bator om du så önskar, bara du levererar material i tid och har bredband.  :lol:

233704[/snapback]

Haha låter bra. Då ska jag överväga ett mail till redaktören. Nu ska jag på fest. Ha en trevlig kväll!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det en medveten grej att lägga in meddelandet på en lördagkväll, för att gallra bort festprissarna? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Var det en medveten grej att lägga in meddelandet på en lördagkväll, för att gallra bort festprissarna? :lol:

233763[/snapback]

 

Verkar sannolikt. :ph34r::w00t::w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Var det en medveten grej att lägga in meddelandet på en lördagkväll, för att gallra bort festprissarna? :lol:

233763[/snapback]

 

Verkar sannolikt. :ph34r::w00t::w00t:

 

Fast de vill väl ha de ultimata nördarna, som inte har några liv. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att man inte kan skriva annars så kanske det hadde kommit ett brev från min pc som kör XP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag, jag! *hoppar och skuttar för att göra sig synlig* Dock kan jag inte lova att det handlar om Mac... Men lite rosa, glittrigt och fluff, fluff kan det säkert bli! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan se det framför mig redan...

"Danielas sida", med rosa sammetsinramning och lite sånt...

 

För övrigt (se def. 3): http://www.merriam-webster.com/dictionary/fluff

233810[/snapback]

:rolleyes: Ja det kan bli vad som helst alltså! =0) Tror faktiskt ni macare skulle behöva det. Dock vet jag inte hur jag ska bära mig åt för att få med Andreas i detta...

 

 

edit: Darling, jag ber om ursäkt över att jag för in din ytterst seriösa tråd på fel spår... En puss kan kanske gottgöra mina dumheter? :kissing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev ju lite i MacPressen innan den blev assimilerad, anketerad och terminerad, dock höll jag mig till lite andra ämnen än "Photoshopskolan", men det kanske finns intresse för artiklar om utveckling eller nått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Vi satsar nu ännu mer på både webb och tidning och söker nya, hungriga och stilsäkra skribenter! Vi söker dig som har lätt för att uttrycka dig, är vaken och vill vara med och göra Sveriges största Macsajt och Nordens enda Mactidning ännu bättre. Skriv några rader till chefredaktör Andreas Leijon på leijon@idg.se och berätta om hur du använder din Mac och om dina eventuella specialområden.

233700[/snapback]

 

Är detta aktuellt fortfarande? Isåfall, vad krävs? Förutom en stil förstås - arbetsprover, tålamod med jobbig chefredaktör? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gärna det men tyvär är jag nog på tok för ung! :(

281502[/snapback]

 

Ålders bör väl inte spela någon roll? Huvudsaken är att du är över 12, annars tror jag det blir barnarbete ;)

 

Skulle ju helt klart vara roligt att pyssla med journalistik igen, särskilt i ett ämne som intresserar en. Men nu har jag ett jobb som jag trivs fint med, har inga planer på att byta bort det än på mycket länge B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ålders bör väl inte spela någon roll? Huvudsaken är att du är över 12, annars tror jag det blir barnarbete ;)

 

Skulle ju helt klart vara roligt att pyssla med journalistik igen, särskilt i ett ämne som intresserar en. Men nu har jag ett jobb som jag trivs fint med, har inga planer på att byta bort det än på mycket länge  B)

281936[/snapback]

Sen vore det väl inte fel med en ungdomsinriktad avdelning på macworld heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg
Sen vore det väl inte fel med en ungdomsinriktad avdelning på macworld heller.

281940[/snapback]

Ja, jag kunde ju annars skriva en undoms ruta om lite nyheter osv.....

Skulle annars vara kul att skriva en liten sammanfattning om vad som händer i macvärlden........

Fast troligen så är det väll inte av så stort intresse.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ni ändå söker nytt folk, kan ni inte anställa en grafisk formgivare då? De flesta tidningar har ju en sån, istället för nån kille som lärt sig använda drop shadow-funktionen i InDesign.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Grabiec
När ni ändå söker nytt folk, kan ni inte anställa en grafisk formgivare då? De flesta tidningar har ju en sån, istället för nån kille som lärt sig använda drop shadow-funktionen i InDesign.

283069[/snapback]

 

 

Det var ju ett moget och konstruktivt inlägg. Har du invändningar mot vår layout kan du väl utveckla dina tankar i rätt underforum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju ett moget och konstruktivt inlägg. Har du invändningar mot vår layout kan du väl utveckla dina tankar i rätt underforum?
Javisst, vilket är rätt underforum?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev ju lite i MacPressen innan den blev assimilerad, anketerad och terminerad, dock höll jag mig till lite andra ämnen än "Photoshopskolan", men det kanske finns intresse för artiklar om utveckling eller nått.

235934[/snapback]

Det är jag för. Det vore hur bra som helst med lite mer avancerat innehåll. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...