Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iSync


Ardrí

Rekommendera Poster

Hej,

 

Efter lite ångest fick jag äntligen min MacBook Air att surfa på Tre (kontantkort) via Bluetooth och min SonyEricsson K810i så om någon vill ha hjälp så hojta till.

 

Mvh

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerar det med Tre och K850i via usb? någon som vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ringde idag tre:s support och det var enbart ap: data.tre.se och telefonnummer + *99# som skulle användas.

 

fick detta att fungera som uppringt modem. (har mobiltbredband som tjänst)

Någon som vill svara på hur man kan få det som en nätverksenhet istllet för modem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Blir galen på detta! Har läst ett par trådar här på macworld och även laddat ner dom där scripten och lagt i bibliotek/Modem Scripts/, men får det inte att funka.

 

Jag har en Sony Ericsson K800i, Telia och Leopard. Jag får upp ett meddelande som säger att det uppstod ett modemfel och att jag ska kontrollera inställningarna... Någon som fått det att funka med Telia och vill upplysa mig om hur man gör? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

är ny på mac , tänkte fråga om någon kan ge mig en guide för hur

jag synkar min k810 med ical och adressboken.

 

någon som känner sig lite hjälpsam?

 

mvh

Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det inte finns inbyggt stöd numer (fanns inte det när jag hade min)

 

ok...tack!

 

men var gör jag av denna nånstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag undrar om någon lyckats synca LG kc910 ? LG renoir heter den också.. grym telefon men trist om det inte funkar mot datorn :(

/ Pia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Någon som vet Telenors inställningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Hej alla,

 

Jag försöker synca adressboken mellan min k800i och powerbooken / Tiger. (kalendern ical inga problem)

 

Telefonen tar emot de poster som finns (en i macen för testets skull) men när macen ska ta emot ( ca 220 poster) stoppar det på post 136. Det verkar som posterna läses in i block om 30. Så det kan vara någon av posterna 107 till 136, jag har plockat bort de poster som jag kan undvara. När jag plockade bort den första stannade det på post 137, vilket jag tycker verkar konstigt.

 

Någon som har idéer om tecken som inte accepteras av iSync eller något annat som kan ställa till problem? Tecken som fungerar är # + -.

 

Tacksam för all hjälp

 

Ulf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag kan synka min K610i utan problem enligt iSync. Dock allt som händer enligt loggen vid första synken är att en kontakt uppdateras på telefonen. Kollar jag i telefonen så har inget hänt.

 

Har även laddat ner programvaran ifrån SE som ska göra att telefonen ska synka fast den stöds av iSync redan. Detta har inte heller löst problemet.

 

Jag vill ju naturligtvis synka mina kontakter för att ha extern backup på dem och smidig redigeringsmöjlighet.

 

Vad har jag missat? Varför får jag inte över mina kontakter i adressboken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...