Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nerladdning av video?


Quinna
 Share

Rekommendera Poster

1 minut sedan, Quinna säger:

Nej det finns inte offentligt utan bara på den hemsidan.

Då har jag ingen lösning. Kan inte företaget ge dig en fungerande länk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Alix 
Vi har en session i kväll så kollar lite då. Annars provar jag Clipgrab, du skev något om att högerklicka/ Ctrl... som jag inte fattade? och funkar inte det så spelar jag av de sessionerna vi haft, det funkar med bara många timmar att spela av ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Quinna säger:

Tack Alix 
Vi har en session i kväll så kollar lite då. Annars provar jag Clipgrab, du skev något om att högerklicka/ Ctrl... som jag inte fattade? och funkar inte det så spelar jag av de sessionerna vi haft, det funkar med bara många timmar att spela av ??

Clipgrab behöver en publik webbadress för att fungera. Exempelvis Vimeo. Men då tillgänglig för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok då funkar inte det. Då får jag sätta mig och börja spela av om de inte kommer med en lösning i kväll. Om jag skall spela av ljud och bild hur gör jag det på lättast sätt? Behöver inte vara hög bildkvalité och bara ok ljud, någon ide?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2021-02-14 14:50, poi ran säger:

Om man måste ladda ner filmerna, och det inte går, så borde det väl gå att spela in själva skärmen och ljudet? OBS borde klara det? https://obsproject.com/ Kanske finns enklare program. Men om det handlar om undervisningsfilmer kanske inte 100% kvalitet är det absolut viktigaste.

22 minuter sedan, Quinna säger:

ok då funkar inte det. Då får jag sätta mig och börja spela av om de inte kommer med en lösning i kväll. Om jag skall spela av ljud och bild hur gör jag det på lättast sätt? Behöver inte vara hög bildkvalité och bara ok ljud, någon ide?

Kolla tipset du fick av @poi ranhttps://obsproject.com/ Jag har ingen egen erfarenhet av det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...