MacWorld forum Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Marooned

MacWorld.se ser bedrövlig ut!

Rekommendera Poster

Men ser inte sidan riktigt usel ut? Så sjukt plottrig och rörig. Reklam och innehåll om nyhetsbrev, andra sidor i m3 nätverket och olika storlekar på allt som visas? 

Navigering, läsa artiklar och nyheter är helt överöst av kladd överallt. Jag förstår att reklam och allt annat behövs men varför inte låta det smälta in lite bättre och göra det behagligare att läsa artiklar och nyheter? Mer i stil med t ex https://www.imore.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Redigerade rubriken så den blir begriplig. 

Axelman moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

MacWorld.se är ändå mycket bättre än den var i den förra varianten. Den var fruktansvärd. Men dagens layout är långt från vad jag skulle vilja kalla ok. Sen är forumets layout helt kass. Rörigt är bara förnamnet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr måste jag säga att forumet ser bedrövligt ut och då menar jag inte själva designen på forum layouten utan istället all reklam och banners som fullkomligt tar över hela användarupplevelsen. Känns som jag måste leta extra länge för att hitta den avdelning/tråd jag vill läsa/skriva i eftersom jag måste scrolla förbi all reklam och trycka bort fönster.

Varför måste ni ha så mycket reklam på forumet? Förstör dessvärre hela upplevelsen i alla fall för min del.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu