Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tim Cook har synts till i Stockholm


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Jag hade tänkt skriva att jag har en mikrovågsugn av märket Samsung som jag är nöjd med. Men så kom jag på att färgen flagnar från innertaket i den. Inte så fräscht. :pinch:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nu ska vi se. Är vi på Huaweis eller Samsungs forum? Nä, trodde väl det. Inte på Sonys, Motorola, Nokias forum heller.

:nerd:

 

 

Exakt, vi är på ett forum för "apple fans" och jag undrar ändå varför ett besök i Sverige av Tim Cook generar så många inlägg. Weird. :totaltgalen:

 

Inte för att jag särskilt bryr mig Tim Cook, men om Samsungs CEO besöker Sverige så kan jag åker dit och säger honom ett sanningens ord om vilket skräp han säljer. Har aldrig ägt en Samsungpryl jag varit nöjd med. Är det inte det ena så är det det andra.

 

Jag har ett och annat att säga CEO av Samsung men ska jag vara ärlig så skiter jag fullständigt i vilken VD som besökt vilket land och när.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Exakt, vi är på ett forum för "apple fans" och jag undrar ändå varför ett besök i Sverige av Tim Cook generar så många inlägg. Weird. :totaltgalen:

 

 

Jag har ett och annat att säga CEO av Samsung men ska jag vara ärlig så skiter jag fullständigt i vilken VD som besökt vilket land och när.

 

 

Tydligen inte eftersom du tvunget måste posta. Så något intresse ser det ut att finnas :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade tänkt skriva att jag har en mikrovågsugn av märket Samsung som jag är nöjd med. Men så kom jag på att färgen flagnar från innertaket i den. Inte så fräscht. :pinch:

 

Om det är svart färg så ser maten snyggt svartpepprad ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har SyncMaster 940 BW som är jag vet inte hur många år gammal och helt felfri, som extraskärm till min MB Pro, alltid inkopplad.

 

Har på senare tid även införskaffat en Samsung Galaxy S7 samt en Samsung 40" Smart TV. Fina grejer det med. :)

Har haft en Samsung 40" TV hemma. Lämnade igen den. Urusel betraktningsvinkel. Än värre var en annan modell de hade i affären.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vill du ha en bra mikro så köp en Whirlpool istället. Har haft min i så där 17 år.

Jag hade en Osby som höll i 23 år. Inköpt 1989.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Exakt, vi är på ett forum för "apple fans" och jag undrar ändå varför ett besök i Sverige av Tim Cook generar så många inlägg. Weird. :totaltgalen:

 

 

 

Det som är mer weird är att ditt inlägg är nummer 28 vilket knappast kan sägas var överdrivet många inlägg i en tråd. Dissekerar man inläggen finner man att inlägg 2-4, 20-21 driver med saken. Inlägg 5-6 driver med en forummedlem där inlägg 11 svarar på saken. 7-9, 12-19 handlar om förpackningsmaterial.

...

Ronny gör det enda relevanta inlägget i ämnet och han klistrar in något han hittat. Sen klagar du på Fanboymentalitet. DET är weird hur du kan få det till fanboymentalitet. Du kan ju inte ha läst tråden överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har ett och annat att säga CEO av Samsung men ska jag vara ärlig så skiter jag fullständigt i vilken VD som besökt vilket land och när.

 

Det där är ju bara dumt. Självklart är det intressant när företagsledare från de största företagen i världen kommer på besök till Sverige. Det är INTE för att spela Bingolotto. De har ingen tid att spilla om de inte kan tjäna på besöket alltså handlar det om affärer. Facebook ha köpt in sig i Luleå, Google har numera obebygd fastighet i dalarna. Förutom pappersaffärer med SCA kanske han också tänker sig att placera en serverpark här. Då talar vi miljardinvesteringar och tusentals jobb. Hur kan man inte vara intresserad av det??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem bryr sig om att Tim var i Stockholm? Hade han varit i Orsa så....... :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Är det inte detsamma med de flesta LED-tv?

 

Nope. LG har IPS-panel, som har bättre betraktningsvinkel är andra LCD-paneler.

 

Om det fanns 40-43-tums OLED-TV så hade jag köpt en. Större TV har jag helt enkelt inte plats med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem bryr sig om att Tim var i Stockholm? Hade han varit i Orsa så....... :galetglad:

 

Han var definitivt i Falun.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han var definitivt i Falun.

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste min Ny Teknik nu på morgonen (enda papperstidning jag fortfarande prenumerar på)

 

Var ett stort uppslag om Billerud i Värmland, som inköpt en 350 meter lång maskin, 8 meter bred och vägandes 17000 ton, och har en kapacitet att producera 550 000 ton kartonger.

 

Kanske Tim Cook tog en sväng dit också..

 

https://www.nyteknik.se/automation/miljardsatsning-pa-fabriken-men-farre-jobb-6811601#conversion-122831618

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...