Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Blinkande frågetecken


Steffow

Rekommendera Poster

Jo, bevisbördan ligger på dig men i detta fallet är det en komponent som gått sönder som ligger inbäddad oåtkomlig i datorn för den vanliga användaren. Om inte Apple kan se att man skruvat upp datorn och pillat på saker som inte skall pillas på så tycker jag att det är ett solklart fall. SSD-kretsen skall hålla mer än tre år, gör det inte det så är det ett fabrikationsfel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, bevisbördan ligger på dig men i detta fallet är det en komponent som gått sönder som ligger inbäddad, oåtkomlig i datorn för den vanliga användaren. Om inte Apple kan se att man skruvat upp datorn och pillat på saker som inte skall pillas på så tycker jag att det är ett solklart fall. Minnet skall hålla mer än tre år, gör det inte det så är det ett fabrikationsfel.

 

Jo, det är ju så vi tycker att det ska vara....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och dummar sig företaget kan man ju alltid gå vidare till ARN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berättade det för min 21-åriga PC son och han undrade vad de håller på med. Typ idiotförlarade Apple och jag håller med honom. Här kommer den sämsta sidan av amerikansk ångvältsföretagande fram.utskallning.gif

Har med en son som är 19 o som kapade mig helt när jag pratade om att köpa en Mac för några månader sen . Han pluggar dataspelprogrammering o kan väl mer än mig som bara använder datorn till att surfa med i stort sett. Ändå såg jag nåt som tändes i ögonen på honom när jag bad om hjälp att kolla på de olika Mac modellerna.. Kul ändå med såna här forum som kan hjälpa o vägleda vid problem som uppstår. Härligt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har med en son som är 19 o som kapade mig helt när jag pratade om att köpa en Mac för några månader sen . Han pluggar dataspelprogrammering o kan väl mer än mig som bara använder datorn till att surfa med i stort sett. Ändå såg jag nåt som tändes i ögonen på honom när jag bad om hjälp att kolla på de olika Mac modellerna.. Kul ändå med såna här forum som kan hjälpa o vägleda vid problem som uppstår. Härligt.

 

Här har vi haft Mac sedan urminnes tider så han är uppväxt med det. Men hans kompisar spelar spel över nätet så han köpte en PC men har inget emot Macarna. Vad han inte gillar är att Apple lägger på 600% på hårddiskpriset.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har vi haft Mac sedan urminnes tider så han är uppväxt med det. Men hans kompisar spelar spel över nätet så han köpte en PC men har inget emot Macarna. Vad han inte gillar är att Apple lägger på 600% på hårddiskpriset.....

Nä det är hutlöst! Hur lägger man in en bild här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen kopierar du in bildadressen enligt bilden eller kör Klicka för att bifoga filer. För artighetens skull se till att bildstorleken håller sig liten typ jpeg på runt 100kb. Dvs släng inte in MB-bilder.

post-363-033805900 1368552693_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...