Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar

Hej man måste vara medlem där för att se bilden

vad har du för fin datorhörna

Har ingen datorhörna just nu, mitt rum städades ur när jag drog till Irland så jag sätter mig med datorn varhelst det passar ;)

Länken är till en liknande tråd på 99mac.se och alltså ingen bild på min datorhörna, eftersom den inte längre existerar :unsure:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg

Mitt skrivbord

 

eMac.JPG

 

Om datorn stod på mitt rum så hade jag kanske haft mer städat och snyggt (och kanske en iBook istället). Jag tyckte

dock inte att just den bilden gav något bra bild utav vad jag använder min dator till så jag tog en till bild på

mitt "vanliga skrivbord".

 

skrivbord.JPG

 

Sex par hörlurar, bara där... :P

 

Till alla tjuvar; den här gången har vi lås på balkongen, och eMacen är gammal och väger väldigt mycket så det är inte värt besväret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
marcushedenstrom

Dagsfärska bilder, både fram- och bakifrån.

 

http://my.mac.se/marcus/pictures/other/setup.9.6.05.jpg

 

http://my.mac.se/marcus/pictures/other/kablage.9.6.05.jpg

 

Halvmeg per bild.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar verkligen din stationära mac (har glömt vad modellen heter). Den är riktigt snygg med sina handtag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Tackar tackar, det är en Powermac G4 Mirrored Drive Doors (MDD), med tillägget FW800. Mycket trevlig modell, som den sista G4an. Dubbla 1,42or också. :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom: Din Pismo är ju helt underbar, jag gillar verkligen designen på den. MDD macen är också jäkligt het, två snygga datorer helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

danraider, haha, kaos var ordet.

 

mp3, gött att smaken inte alltid är som baken.

 

Pismon ska få en G4-processor och en slot load combo drive snart. Då blir den ännu finare. :lol:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Danraider, himla snyggt med trådlöst tangentbord och mus. Det behövs, liksom, men samtidigt borde du städa upp för att ge det trådlösa den uppmärksamhet det förtjänar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Snyggt, piraya. Passar verkligen, liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom: Jag städar upp typ en gång i månaden men sedan hopar sig prylarna ganska så snart igen :(

 

Men det trådlösa är väldigt härligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Piraya: jag ser att du gillar magnus uggla :)

150129[/snapback]

 

Jaså det är Uggla. Tyckte det liknade Lenny Kravitz. :lol:

Synskärpa 0,3 från min sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
kände igen omslagen (jag har också magnus uggla skivor)

150185[/snapback]

 

Okaj, det har faktiskt jag också, så det så (antal: 1). men vafan, CD... pöh... :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mp3, gött att smaken inte alltid är som baken.

 

Pismon ska få en G4-processor och en slot load combo drive snart. Då blir den ännu finare.  :lol:  ;)

150089[/snapback]

 

Nice, då kommer den bli ännu trevligare. Vart fick du tag på den där monster Sony skärmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

danraider, haha, kaos var ordet.

 

mp3, gött att smaken inte alltid är som baken.

 

Pismon ska få en G4-processor och en slot load combo drive snart. Då blir den ännu finare.  :lol:  ;)

150089[/snapback]

Var köper du en slot-combo-drive till den? Skulle vilja ha en dvd-r-slot till min... :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

mp3, jag fick den :w00t: av min styvfar, som bytte upp sig. (Hur satan det gick till, finns det något bättre?) :lol:

 

Jonatan, jag handlar från wegenermedia.com. Det blev faktiskt en super drive. Men bara 2x, man får inte ta i så man spricker. En halvtimme för att bränna en DVD är helt ok, mer bråttom än så har jag inte. Köper CPUn från samma ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonatan, jag handlar från wegenermedia.com. Det blev faktiskt en super drive. Men bara 2x, man får inte ta i så man spricker. En halvtimme för att bränna en DVD är helt ok, mer bråttom än så har jag inte. Köper CPUn från samma ställe.

150633[/snapback]

Tack! Ska kolla in det!

 

Köper du en "full installation drive" för 319? Går det att få billigare, och är det svårt att bara byta ut läsaren och inte hela "driven". Vad blir totalsumman i slutändan för dvd-brännaren inkl. allt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Jag köper den för 250 dollar; 2x-brännaren. Det är hela kitet, alltså ingen "replacement" där man skruvar ut den ur expansion bay carriern. Passande, då min carriers skruvar är trasiga, och jag får inte ut DVD-spelaren som sitter i den nu.

 

Det är nog ingen bra idé att försöka mecka in en slot load i din nuvarande carrier, då det säkert blir problem med fronten.

 

Sen skickar jag tillbaka min trasiga och får tillbaka 40 dollar, refund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köper den för 250 dollar; 2x-brännaren. Det är hela kitet, alltså ingen "replacement" där man skruvar ut den ur expansion bay carriern. Passande, då min carriers skruvar är trasiga, och jag får inte ut DVD-spelaren som sitter i den nu.

Det är nog ingen bra idé att försöka mecka in en slot load i din nuvarande carrier, då det säkert blir problem med fronten.

Sen skickar jag tillbaka min trasiga och får tillbaka 40 dollar, refund.

150645[/snapback]

Har du nån länk till den DVD-driven? Kan inte hitta den... Den man får då är alltså en komplett ersättning till hela expansion-dvd-enheten som man kan plocka ut ur den?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

http://www.wegenermedia.com/pismoslotdrives.htm

Här är de alla. Jag köper den tredje uppifrån.

 

Man får hela carriern; dra i spaken som sitter liksom på framsidan till höger, ja du vet den. Det som kommer ut är så mycket man får.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.wegenermedia.com/pismoslotdrives.htm

Här är de alla. Jag köper den tredje uppifrån.

 

Man får hela carriern; dra i spaken som sitter liksom på framsidan till höger, ja du vet den. Det som kommer ut är så mycket man får.

150654[/snapback]

Ok. Tack! En sån får det bli så småningom. Då kanske du har fått din också så kan jag få lite feedback av dig om hur den funkar! :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...