Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

skiss.jpg

 

Så där. Ungefär...

^_^

Oj vad stort rum... bor ni i slott då kan ju tjejerna ha var sitt badrum :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar
Det här är den välstädade datorhörnan... Det finns fler, inte så välstädade... ;)

PICT0773.jpg

Den skärmen är så cool - jag har en själv :P

 

hur lägger man upp bild här utan att länka hit och dit så jag kan visa mina prylar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lägger man upp bild här utan att länka hit och dit så jag kan visa mina prylar...

Du måste länka hit tyvärr :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har ännu inte sett nån med minimac.  :nerd:  Eller är deras datorhörna för minimal?

Inte så minimal (w00t) och inte min :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mini-4dog.jpg

Åh! En sån vill jag också ha. Jag lovar, jag ska ta hand om den och mata den. Jag kommer inte att tröttna på den jag lovar. Snäääälla kan jag inte få en egen mini, snäääälla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så minimal (w00t)  och inte min  :lol:

:lol::lol::lol:

Glömde ju bilden :lol:

 

IMG_1671.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fredson: Kul med en till som kör med en Cube, vad har den för prestanda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:  :lol:  :lol:

Glömde ju bilden :lol:

He, nu förstår man bättre! :rolleyes:

Vikken kontrast! Och så liten den är! Som ett videoband typ…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fredson: Kul med en till som kör med en Cube, vad har den för prestanda?

Har inte kört kub så länge... Mindre än en vecka faktiskt! ;)

 

Den hade 20 GB HD men nu har jag plockat in en 120 GB Samsung. Endast CD-RW (ingen DVD) och 384 MB ram. Skall uppgradera minnet lite också även om x.3.8 faktiskt tuffar på förvånansvärt bra med så lite minne.

 

Har suktat efter en kub sedan de lanserades men inte gjort slag i saken förrän nu. Tjejjen jag köpte den av hade vunnit den och knappt använt den (hon tillhör numera "The Dark Side of The Force" :lol: ) så den är nästan i nyskick. Jättekul. Fast jag hade gärna bytt skärmen mot motsvarande 17" platt skärm. Men, man kan ju inte få allt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen diitalkamera att fota med, så jag försökte använda filmkameran istället. Blev inte så bra, eftersom jag inte kunde komma tillräckligt långt ifrån, för att visa något annat än datorn. Batteriet var slut, så jag var begrännsad av nätsladden......

 

Ska försöka senare, när batteriet är fulladdat, så får ni se hur det ser ut här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fredson: Vad är det för Samsung hårddisk du har satt in i Cuben, vart köpte du den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För allas trevnad kommer jag ej att visa upp någon bild från min "datorhörna".....

Tror det gäller för mig med :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det gäller för mig med :ph34r:

Är ni rädda att folk blir avundsjuka eller??? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jarting: Bilden med minimacen och platta tvn. Är det din uppsättning (du skriver senare att du inte vill visa). Den var coolast hitils!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni rädda att folk blir avundsjuka eller??? :lol:

hehe nej nej inte alls, tror däremot det skulle leda till ren och skär nedstämdhet. Min lilla vita ibook omringad av stora gråa fula pc maskiner, papper tomburkar kablar det är kaotiskt,

ibooken är vacker där den står, men omringad av så mycket mörker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jarting: Bilden med minimacen och platta tvn. Är det din uppsättning (du skriver senare att du inte vill visa). Den var coolast hitils!

:D Nä det är inte min, och synd är ju det för det hade vart för tufft :tummeupp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe nej nej inte alls, tror däremot det skulle leda till ren och skär nedstämdhet. Min lilla vita ibook omringad av stora gråa fula pc maskiner, papper tomburkar kablar det är kaotiskt,

ibooken är vacker där den står, men omringad av så mycket mörker.

Nu är jag riktigt nyfiken! Visa oss!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu! vi vill se :D

 

Edit: dcc55 din datorhörna slår väl inte den här?

 

hjemmekontor_jpg.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...