Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som Köper iPhone 5 från AppleStore


Hunter_78

Rekommendera Poster

Nä, det är klart. Leverans 23-29 okt. Om det ska levereras inom den tidsramen så bör statusen ändra sig nu.

Om den kommer den 29:e räcker det nog att den skickas på torsdag om du bor i södra Sverige. Men vi får ju hoppas på tidigare förstås. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 399
  • Created
  • Senaste svar

Förra gången reserverades/drogs inte pengarna andra gången förrän varan kommit fram. Så det är nog förmodligen ingen säker källa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha :)

Förra gången reserverades/drogs inte pengarna andra gången förrän varan kommit fram. Så det är nog förmodligen ingen säker källa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken modell hade ni? Min status står oförändrad. har beställt 32gb svart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen förändring för mig. :( Fast jag har beställt 2 svarta 64 GB med lev. datum 25-31 okt. Så jag får väl hålla mig lite till. ;)

 

Svar på frågan om leverans: Så länge TNT eller UPS (det är dessa de använder sig av) har leveransrutter direkt inom ert område så levereras det av dom till dörren. I annat fall tar underleverantör över (posten logistik). Då tar det oftast längre tid. Och se tusan till att vara hemma. Annars åker den tillbaka till postkontoret och ni får hämta den senare med avi. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbereder leverans även här! Vit 64a.

 

same here, fast 16GB svart (växjö)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken modell hade ni? Min status står oförändrad. har beställt 32gb svart.

 

Har inte hänt något för mig heller :(

Beställde en svart 32gb den 28/9 kl. 02, och fick leveransdatum 23-29/10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar på frågan om leverans: Så länge TNT eller UPS (det är dessa de använder sig av) har leveransrutter direkt inom ert område så levereras det av dom till dörren. I annat fall tar underleverantör över (posten logistik). Då tar det oftast längre tid. Och se tusan till att vara hemma. Annars åker den tillbaka till postkontoret och ni får hämta den senare med avi. ;)

Fast i många fall (i mitt fall iaf) kan det vara bättre med Posten. Budfirmorna har en tur i veckan förbi där jag bor men posten kör varje dag. Och budfirmorna är väldigt ogina att justera sig, även om stället jag köpt från har lovat leverans vilken dag som helst. Har hänt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från det att man får förbereder leverans hur lång tid brukar det ta innan den skickas ?

Inom 24 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast i många fall (i mitt fall iaf) kan det vara bättre med Posten. Budfirmorna har en tur i veckan förbi där jag bor men posten kör varje dag. Och budfirmorna är väldigt ogina att justera sig, även om stället jag köpt från har lovat leverans vilken dag som helst. Har hänt...

Då kan du knappast ha TNT/UPS expressfrakt. Och då är det som sagt posten logistik som tar över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte hänt något för mig heller :(

Beställde en svart 32gb den 28/9 kl. 02, och fick leveransdatum 23-29/10.

 

Jag beställde den 02:30, den kanske inte finns till oss än riktigt då. Hoppas vi får den denna vecka iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...