Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

God morgon!


fps
 Share

Rekommendera Poster

Japp klingeklingeklong äntligen måndag ^_^ God morgon :gaspar:

 

Aj fan... Råkade visst somna :chockadskeptisk: En knackning väckte mig, tror att jag lyckades se ganska vaken ut trots halvstängda ögon... någon nyanställd på rundvandring.

 

Godmorgon godmorgon era gamle rävar.

 

Då var det första dan på Komvux idag.

 

Räv kan du va' själv :elaktflin: Lycka till på Komvuxlingen idag! :ThumbsUp:

 

God morgon på er. ^_^ Snart ska jag till skolan.. :cry:

 

Ja lycka till här med :)

 

God morgon. :kaffe:

Nu börjar skolan och jag kan börja jobba. :ThumbsUp:

 

...och här med :rockapa:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorgon godmorgon era gamle rävar.

 

Då var det första dan på Komvux idag.

Ooh, spännande! Vad ska du läsa?

 

God morgon på er :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

God morgon, endast en dag kvar till skolan nu :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

 

Godmorgon godmorgon era gamle rävar.

 

Då var det första dan på Komvux idag.

Komvuxx.... Det låter bekant :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ooh, spännande! Vad ska du läsa?

 

God morgon på er :kaffe:

 

Nu är jag hemma igen, var bara information idag!

 

Jag ska läsa upp lite olika betyg som jag inte fått så högt som jag vetlat i, sen blir det att läsa lite nytt så jag kommer in på den högskolan jag vill (vilket jag dock inte vet vilken det är ännu :P )

 

Men det verkar bli ett roligt år framför mig iallafall!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag hemma igen, var bara information idag!

 

Jag ska läsa upp lite olika betyg som jag inte fått så högt som jag vetlat i, sen blir det att läsa lite nytt så jag kommer in på den högskolan jag vill (vilket jag dock inte vet vilken det är ännu :P )

 

Men det verkar bli ett roligt år framför mig iallafall!! :)

Ja det är faktiskt ganska roligt att läsa på komvux :P Läste upp mina mattebetyg där. Läste på "heltid" mellan 10-15 varje dag i ett par veckor. Ganska slappt faktiskt :P Dessutom blir det ganska enkelt när man bara har 1-2 ämnen i taget. Behöver man inte tänka på en massa annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God morgon gott folk! :skondans: Hann t.o.m med en Statoilkaffe innan jobblingsdags :kaffe: Jägarns bra föslag Ozzie :ThumbsUp: Sov som en prins med nyinförskaffad madrass, kudde och täcke också (Till kostnaden av en mindre pung, men det var det värt :borstatanderna: ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God morgon :(

 

Hey hey Christphe, ryck upp sig :kramis: Det blir nog skoj i skolan i år med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Hey hey Christphe, ryck upp sig :kramis: Det blir nog skoj i skolan i år med ;)

Möjligt, men problemet är första skolveckan, särskilt första dan! Läs i god natt-tråden så förstår du nog varför första dan är värst :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt, men problemet är första skolveckan, särskilt första dan! Läs i god natt-tråden så förstår du nog varför första dan är värst :P

-->

God natt, ska ju bli jäkla skönt med skola idag antar jag, de har säkert lyckats få in varenda jävla lektion på 4 timmar i år också :superirriterad:

Haha vi får väl hoppas du får fyra timmar lektion i en datamaskinsal då :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt, men problemet är första skolveckan, särskilt första dan! Läs i god natt-tråden så förstår du nog varför första dan är värst :P

Äsch, första dagen värst? Inte då, då är det ju bara en massa prat och genomgångar och träffa kompuisar och säga hej hej hur har sommaren varit, blaa blaa. Ganska lugnt har jag för mig att det var? Ha en trevlig dag i skolan, christophe3.

 

 

God morgon till alla förresten :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
-->

 

Haha vi får väl hoppas du får fyra timmar lektion i en datamaskinsal då :D

Jepp, då kan man ju iaf göra lite nytta - på forumet :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Äsch, första dagen värst? Inte då, då är det ju bara en massa prat och genomgångar och träffa kompuisar och säga hej hej hur har sommaren varit, blaa blaa. Ganska lugnt har jag för mig att det var?

På min skola är det inte så :P Fast å andra sidan har vi ny rektor, så det kanske är bättre nu :) Hovåsskolan är nog egentligen n¨n psykiskt sjuk rektors idé från början :w00t:

 

Ha en trevlig dag i skolan, christphe3.

Tack ^_^ Får hoppas den blir trevlig också... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, då kan man ju iaf göra lite nytta - på forumet :pompoms:

 

Precis :skondans: Men jag skulle också tippa på att det är som Ozzie säger. Första dagen är väl bara att tralla runt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God morgon gott folk! :skondans: Hann t.o.m med en Statoilkaffe innan jobblingsdags :kaffe: Jägarns bra föslag Ozzie :ThumbsUp: Sov som en prins med nyinförskaffad madrass, kudde och täcke också (Till kostnaden av en mindre pung, men det var det värt :borstatanderna: ).

Se där ja! Morgonkaffet är det viktigaste målet på hela dagen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På min skola är det inte så :P Fast å andra sidan har vi ny rektor, så det kanske är bättre nu :) Hovåsskolan är nog egentligen n¨n psykiskt sjuk rektors idé från början :w00t:

Tack ^_^ Får hoppas den blir trevlig också... :)

 

 

Varför gnälla du har ju nästan krypavstånd till skolan...B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...