Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa nya Macbook Air eller Macbook Pro? Beslutsångest!


Skinza

Rekommendera Poster

linuskarlsson

Okej! Jag har ett firewireljudkort redan, så en Macbook Pro vore nog ett bättre val. Hur funkar det att ansluta datorn till en extern LED-TV på 32-40"? Hur blir upplösningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej! Jag har ett firewireljudkort redan, så en Macbook Pro vore nog ett bättre val. Hur funkar det att ansluta datorn till en extern LED-TV på 32-40"? Hur blir upplösningen?

 

 

Apple.se

Utökat skrivbord och skärmdubblering: hanterar samtidigt full upplösning på den inbyggda skärmen och upp till 2560 x 1600 bildpunkter på en extern bildskärm, båda med miljoner färger

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

linuskarlsson

Tack! Blev den billigaste Macbook Pro 13" med 500 GB hårddisk. Extra ram lägger jag in själv (känns lite dyrt på deras sida). Nu gäller det bara att hitta en snygg väska som även går att ha lite andra skolgrejer i. Kollade på denna:

 

http://store.apple.com/se_aoc_5003875/product/TR749ZM/A?n=macbookpro13&fnode=MTY1NDA2Ng&mco=MTE1MzIxOTU&s=topSellers

 

Snygg som FAN, men är lite väl dyr kan man tycka. Fick dessutom en dålig recension på någon hemsida. Jag fortsätter att leta! (nu är i alla fall datorn beställd!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Blev den billigaste Macbook Pro 13" med 500 GB hårddisk. Extra ram lägger jag in själv (känns lite dyrt på deras sida). Nu gäller det bara att hitta en snygg väska som även går att ha lite andra skolgrejer i. Kollade på denna:

 

http://store.apple.c...TU&s=topSellers

 

Snygg som FAN, men är lite väl dyr kan man tycka. Fick dessutom en dålig recension på någon hemsida. Jag fortsätter att leta! (nu är i alla fall datorn beställd!)

 

 

Grattis! Men visst såg du till att du fick studentrabatt med allt vad det innebär?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

linuskarlsson

Tack :) Självklart! 10% rabatt på datorn + 650 kr presentkort till App Store :) Bra erbjudande måste jag säga!

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack :) Självklart! 10% rabatt på datorn + 650 kr presentkort till App Store :) Bra erbjudande måste jag säga!

 

 

 

Nappade du på erbjudandet att man fick 730kr tillbaks om man köpte en printer? ;)

Ska själv beställa MBP snart och då tänker jag välja den billigaste printern med stöd för air play. 329kr för en sådan printer är helt ok :)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...