Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bytt Apple-ID, nu strul!


Venatici
 Share

Rekommendera Poster

Vad ska diskuteras? Ska vi fortsätta med med något här nedan eller lägga ned?

1. Hur man ändrar email för ett befintligt Apple-ID?

2. Hur Apple har schabblat bort lösenord?

3. Hur Apple mjölkar oss på pengar?

4. Hur man återställer lösenord för ett känt Apple-ID? För du har väll koll på email-adressen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjoernowitsch

Jag har kontaktat Apple för att få återställa mitt lösenord till Apple-ID, men det var i morse, och i bästa fall kan det bli av på måndag morgon, men helst vill jag inte vara med i debatten, eftersom somliga besserwissrar tar sin chans att kasta skit på mig, så jag vill helst dra mig ur hela MacWorld-forumet. De flesta som kommenterar mina inlägg här vill helst bara visa sina muskler och trycka ner någon som vet för litet och behandla personen som en förlorare. Till er: DRA ÅT HELVETE!!!!???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, bjoernowitsch säger:

Hördudu, Lappen71! Jag klarar mig djävligt bra utan din och de andras förbannade djävla besserwisserattityd. Den hjälper mig inte ett djävla dugg!!! Om ni inte har någon konstruktiv kritik att komma med, dra något gammalt över er och sluta kasta skit på mig! :angry::angry::angry::angry2::angry2:

Du HAR fått konstruktiva förslag, inte kritik, men det är tydligt att du inte klarar av att följa enkla instruktioner. Och då finns inget annat än att dra slutsatsen att det är SBS.

Jag har bytt mailadress på mitt Apple-ID 3ggr pga olika orsaker utan problem för att jag har följt Apples instruktioner till punkt och pricka. Att skriva i affekt och bete dig som ett psykfall gör inte saken bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, bjoernowitsch säger:

Jag har kontaktat Apple för att få återställa mitt lösenord till Apple-ID, men det var i morse, och i bästa fall kan det bli av på måndag morgon, men helst vill jag inte vara med i debatten, eftersom somliga besserwissrar tar sin chans att kasta skit på mig, så jag vill helst dra mig ur hela MacWorld-forumet. De flesta som kommenterar mina inlägg här vill helst bara visa sina muskler och trycka ner någon som vet för litet och behandla personen som en förlorare. Till er: DRA ÅT HELVETE!!!!???

Förtjänar du någon hjälp egentligen? Av mig kommer du då alla fall inte få någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...