Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad börjar säljas i natt.


knorrman

Rekommendera Poster

Ja, det är bara ett surf abb. Jag väntar på nästa modell av ipad i allafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

99kr/mån i 18 månader för surf Mellan (10gig), första månaden gratis. Det blir 1900kr för en padda, det tycker jag är billigt som fan.

 

Gäller vad jag förstår enbart ett bra pris på abonnemanget.

Dvs köpa iPad kontant och skaffa ett tillhörande abonnemang för halva priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är bara ett surf abb. Jag väntar på nästa modell av ipad i allafall.

 

Du lever i en drömvärld, men lycka till ändå med din iPad 2:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

99kr/mån i 18 månader för surf Mellan (10gig), första månaden gratis. Det blir 1900kr för en padda, det tycker jag är billigt som fan.

 

Jo det hade det ju varit om det hade ingått en iPad i det priset... Det är bara abonnemanget du köper via Telia!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

99kr/mån i 18 månader för surf Mellan (10gig), första månaden gratis. Det blir 1900kr för en padda, det tycker jag är billigt som fan.

 

Tror dock inte iPaden ingår i det hela.

 

 

--

 

Jag funderar starkt på att köpa en ikväll. En resa in till Borås för att se vad Media Markt erbjudet.

 

Jag hoppas jag inte blir den enda där! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Media Markt

 

iPad Wifi

 

16GB 4690kr

32GB 5590kr

64GB 6490kr

 

iPad Wifi + 3G

 

16GB 5790kr

32GB 6690kr

64GB 7590kr

 

 

Ca pris i USA + 8% moms

 

iPad Wifi

 

16GB 3243kr

32GB 3893kr

64GB 4543kr

 

iPad Wifi+3G

 

16GB 4088kr

32GB 4738kr

64GB 5388kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kollar på Elgiganten, så verkar det som att man kan köpa en iPad med abb för 1kr,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kollar på Elgiganten, så verkar det som att man kan köpa en iPad med abb för 1kr,

 

Mjo men bara wifi-versionen va? Varför ska man köpa en iPad wifi med mobilt bredband? :S Kanske jag som ser snett.

 

Nu blir det nog en 32GB för mig istället för 16GB med officiella priserna, eller spara en slant och köra 16 iallafall. Hmm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjo men bara wifi-versionen va? Varför ska man köpa en iPad wifi med mobilt bredband? :S Kanske jag som ser snett.

 

Nu blir det nog en 32GB för mig istället för 16GB med officiella priserna, eller spara en slant och köra 16 iallafall. Hmm.

Om man kollar på bilden så är det 3G varianten och tele2.... Men testade att lägga en beställning på en(1kr) men mest bara för att se om det fungerar(Är 99.9% säker på att det inte går igenom)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kollar på bilden så är det 3G varianten och tele2.... Men testade att lägga en beställning på en(1kr) men mest bara för att se om det fungerar(Är 99.9% säker på att det inte går igenom)

 

Ja bilderna visar visserligen 3G-varianter men texten säger wifi. Hmm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"iPad kan köpas med eller utan mobilt bredbandsabonnemang hos utvalda ONOFF butiker samt utan abonnemang på ONOFF online. "

 

Så det går nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

La en best. på 16 GB 3G, Telia Bredband...ska bli intressant å se om detta blir nått!

Hos Elgiganten.se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tobias.lovstedt

Kan rek att beställa ett vanligt medium (5GB i upp till 6 mbit/s) eller ett large (obegränsat i upp till 16mbit/s) abb (mobilt bredband) förr 99kr respektive 169kr nu under tele2 kampanj och sedan gå in till en phonehouse butik och be om ett mcrosimkort och ringa till kundtjänst och aktivera det på abbet. Jag har själv provat och det fungerar utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tobias.lovstedt

Såg nu att kampanjen på large abbet inte längre gäller :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppade på Telias erbjudande, tycker att det var en rätt bra deal på 6Mb/s och 10GB/månad under 18 månader, det är ju inte så att man väntar på att köpa en ny subventionerad iPad 2 nästa år eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja. Inte en minut i kö och en ny fin 16GB 3G i handen.

Grafit i Umeå levererar som vanligt. :D

Tyvärr så kunde dom inte fixa tvillingkort till Telia Student på plats, men de skulle höra av sig under dagen.

Gissar att Telia i vanlig ordning kommer böla om något finstilt skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple har uppdaterat sin hemsida. så nu står det köp nu istället för meddela mig... Fast när man klickar på köp nu så kommer man till en sida där man kan leta upp affärer som säljer iPad. så det går nog inte att beställa en iPad ifrån Apple.com/se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja. Inte en minut i kö och en ny fin 16GB 3G i handen.

Grafit i Umeå levererar som vanligt. :D

Tyvärr så kunde dom inte fixa tvillingkort till Telia Student på plats, men de skulle höra av sig under dagen.

Gissar att Telia i vanlig ordning kommer böla om något finstilt skit.

Du lät inte gå ett tvillingkort till Telias studentabb tyvärr. Tydligen litar inte Telia på yngre männikskor. Skriv gärna omm du lyckades få ett ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...