Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad börjar säljas i natt.


knorrman

Rekommendera Poster

Mediamarkt annonserar idag i tidningen att de börjar sälja iPad inatt alltså 30/11 kl 00.00

Men än kan man inte hitta något om detta på några andra ställen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg också annonsen för Mediamarkt i tidningen idag.

Är det inte lite konstigt att de inte släpper sina priser? Hoppas de på att alla så gärna vill ha en Padda att priset inte är viktigt? Eller tänker de sig att man ska åka dit och när man väl är där kan man inte låta bli?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjänar man något på att köpa en "svensk" iPad egentligen. Det finns ju flertalet butiker som säljer (vad jag förstår) importerade iPad 16gb 3g för 6300kr. Det känns inte som att det är något högre pris än vad en "svensk" iPad kommer kosta, skiljer det sig nåt med garanti osv som gör det värt att vänta på officiellt släpp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har något tips om vart det är störst chans att få tag i en padda imorgon. Kör bil in mot sthhlm imorgon morgon/fm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjänar man något på att köpa en "svensk" iPad egentligen. Det finns ju flertalet butiker som säljer (vad jag förstår) importerade iPad 16gb 3g för 6300kr. Det känns inte som att det är något högre pris än vad en "svensk" iPad kommer kosta, skiljer det sig nåt med garanti osv som gör det värt att vänta på officiellt släpp?

 

Detta från Tele2's hemsida.

post-34265-030667100 1291025705_thumb.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta från Tele2's hemsida.

post-34265-030667100 1291025705_thumb.png

 

Hmm jag kanske är trög men jag ser inte riktigt hur det svarar på mina funderingar, kan du utveckla? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm jag kanske är trög men jag ser inte riktigt hur det svarar på mina funderingar, kan du utveckla? :)

skiljer det sig nåt med garanti osv som gör det värt att vänta på officiellt släpp?

Tele2 skriver det som man kan köpa den på Apple-store NU. Länken är till svenska Apple-store.

Vilket tyder på ett officiellt släpp snart förhoppningsvis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tele2 skriver det som man kan köpa den på Apple-store NU. Länken är till svenska Apple-store.

Vilket tyder på ett officiellt släpp snart förhoppningsvis?

 

Ah du menar så. Men om jag utvecklar såhär då. Bland annat fyndbörsen har iPad 16GB 3G för 6300kr. Den är väl förmodligen importerad. Om jag köper den istället för en "svensk" version inatt hos exempelvis Media Markt, gör det någon skillnad. Iochmed att den då "nu" finns i Sverige officiellt så borde en iPad vara en iPad oavsett om den är importerad eller ej sett till garantier? Luddigt kanske, förhoppningsvis inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningsvis men inget jag sätter mina slantar på. Brukar väl vara 10kr per dollar och 16GB 3G kostar 629 dollar på apple.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aftonbladet har en artikel om iPad releasen också.

 

http://www.aftonblad...ticle8196271.ab

 

 

Har en fråga om Svenska iPaden.

Den släpps med version 4.2.1 har jag hört. Går denna version Jailbreaka med RedSn0w (finns det någon bättre jailbreak?)

 

sorry om jag offtopicade lite där.

 

Läs här:

 

http://blog.iphone-dev.org/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett erbjudande från telia via sms.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett erbjudande från telia via sms.

 

Ja men frågan är om det inte är smartast att ha ett tvillingkort till sitt Teliaabb. Det skall nog jag satsa på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

99kr/mån i 18 månader för surf Mellan (10gig), första månaden gratis. Det blir 1900kr för en padda, det tycker jag är billigt som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, tack!

 

Jag beställer Telia Mobilt bredband Mellan och får:

 

Sim-kort som passar till iPad eller annan surfplatta

Surfhastigheter upp till 6 Mbit/s

Obegränsad surf i Telias 4300 surfzoner

Datamängd 10 GB

Engångsavgift: 0 kr (ord 250 kr)

 

Månadsavgift: 0 kr den första mån, därefter 99 kr/mån under resterande bindningstid

 

Bindningstid: 18 mån

 

Jag beställer följande antal surfabonnemang:

 

För beställningen registreras följande uppgifter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@manmann1, tänkte du köpa ipad kontant då? Jag hade tänk å vänta på ipad2 men 1900kr för en padda är ju överkomligt. Undrar om man måste vänta i två månader på den också som man fick för iphone4?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja kontant, men vadå du får väl ingen ipad hos Telia? Det är ju bara ett abbonemang för iPad, eller är jag helt ute och cyklar?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

99kr/mån i 18 månader för surf Mellan (10gig), första månaden gratis. Det blir 1900kr för en padda, det tycker jag är billigt som fan.

 

Det ingår alltså ingen iPad i det priset, det är bara specialpris på ett abonnemang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...