Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ett gäng frågor av blandad natur


vote

Rekommendera Poster

Ja det är samma konto alla gånger och samma ip4!

Lite skumt är att jag inte fick något mailkvitto på ringsignalen. Det får jag jämt annars när jag köper appar. Aja ska försöka få kontakt med dem på lättast sätt, som är? Något förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Hej!

Kommer foton och anteckningar försvinna från min iPhone (2G) när jag synkroniserar den med ett annat iTunes?

Jag har inte mina foton eller anteckningar säkerhetskopierade någonstans, de är väldigt värdefulla för mig.

Jag vill gärna att ett par personer svarar. Jag vill inte behöva vara det minsta osäker.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter ju jättekonstigt. Jag skulle ta kontakt med AppleStore om jag var dig. För du använder samma konto i båda fallen, eller hur?

 

Jag kontaktade Apple och fick några svar. Först och främst skyller det på min synkning och att det måste blivit "något fel" då detta inte ska ske, ringsignalen försvann. Så jag fick iaf tillbaka mina 12kr för andra inköpet. Men en annan lite intressant sak som jag inte visste om var att principen som de kör med appar (man kan ladda ner igen när man väl betalat för en app) gäller inte för ringsignaler och musik. Varje musikköp är unikt och måste betalas för varje nedladdning om jag förstod det rätt.

Har dock inte vågat/velat synka igen för att se om ringsignalen "försvinner" igen men får väl se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...