Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Specialerbjudande från Telia


freeforce

Rekommendera Poster

Är det någon fler som fått special erbjudande från Telia?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De verkar skicka ut ett SMS till alla sina "trogna iPhone-kunder" ang. något "special-erbjudande"

Jag har fått ett sms med en länk till http://m.telia.se/iphone4a men länken fungerar inte i nuläget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett sms också, kunde inte heller öppna länken. Går inte logga in på Mina Sidor heller. Du kan ju berätta här om du kommer in på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick det också. Är nyfiken på vad "trogen kund" innebär. Tror 90% av min vänskapskrets med en iPhone fått SMSet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant...jag har inte fått det trots att jag har varit kund hos Telia sedan början av 90-talet OCH köpte iPhone 3G när den kom...undrar vad som krävs för att man ska räknas som trogen kund ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite undrande jag med vilka som får erbjudandet. Jag köpte min iphone 3g precis när den släpptes och har inte fått något sms men min sambo som köpte veckan efter mig har fått sms. Ja lite bitter är jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia rekommenderar mig en Nokia 5230 på Mina sidor, ingen info om något iphone erbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här erbjudandet är det Telia gett ut för er som ännu inte fått eller inte tar sig in på länken.

 

post-17487-1280232422,22_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt få det att fungera i en timma nu. Undrar om deras server ligger på en Intel Pentium 2, 200Mhz, 256 Ram och 8Gb HDD med Geforce 2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns som om det enda unika är att man får med Telia Navigator, något annat är det väl inte?

 

Jag fick också sms:et men länken fungerar inte för mig heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, riktigt uselt. Men jag älskar känslan av att vara så töntig att man blir "nervös" inför ett erbjudande. Är ju fan redan less på den här skiten, innan den ens släppts! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var då ett riktigt värdelöst erbjudande donjuan.gif

 

Det känns ju lite så, det enda intressanta är att man kan beställa idag om man får tro bilden ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jupp värdelöst och dyrt! Vad ska man med Telia Navigotor till när man har Navigon eller TomTom??? :gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det verkligen att beställa redan idag? Någon som kommit in på länken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska man med navigatorn till när det finns ju tomtom och navigon?

 

Kunde dom inte dragit av en tusing istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på å byta till telenor eller tele2. Man får se hur deras abb ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det verkligen att beställa redan idag? Någon som kommit in på länken?

 

Ja, du anger alla uppgifter idag och sen kommer dom skicka ut i tur och ordning. Från fredag och framåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevlig att man kan beställa redan idag men synd att de inte kan fixa så att länken fungerar för oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, du anger alla uppgifter idag och sen kommer dom skicka ut i tur och ordning. Från fredag och framåt.

 

Kanske en lite dum fråga men måste man gå in på sidan med sin telefon? Eller kan man fylla i sina uppgifter manuellt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidan 2 om nån är intresserad...

 

Edit: Det finstilta

 

Erbjudandet Telia Mobil Prata på med Mobilsurf Extra + gäller för privatpersoner t.o.m. den 5 augusti 2010. Månadsavgift 269 kr t.o.m. den 31/12 2010 , därefter ordinarie pris 398 kr/mån. Minsta totalkostnad under bindnigstiden för iPhone 4 16GB är 9 415 kr och 10 510 kr för iPhone 4 32GB. Öppningsavgift 0,79kr, 0,29kr/min till alla mobiloperatörer och fasta nätet, 0,29 kr/sms och 1,99kr/mms inom Sverige. Bindningstid 24 månader, därefter gäller priserna

0,69 kr/min, 0,69 kr/sms.

All datatrafik ingår i Sverige. Hastighet upp till

10 Mbit/s i vårt mobila nät och upp till 22 Mbit/s i Telia Surfzoner. Telia förbehåller sig rätten att begränsa accesshastigheten till 120 Kbit/s om användandet överstiger 10 GB/månad, hastigheten i Telia Surfzon sänks inte. Mobiltelefonen är operatörslåst till Telias mobila abonnemang i Sverige i 12 månader. Därefter kan spärren tas bort till en kostnad av 300 kr.

 

Telia Navigator ingår utan extra kostnad i 24 månader. Efter periodens slut avslutas tjänsten. Ordinarie pris 499 kr/år.

 

post-46575-1280237390,16_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktum är att det är ett ganska generöst erbjudande, framför allt om man bundit om sitt abonnemang under våren!

 

Så jäkla drygt, har kommit till sida 2 och har nu försökt att beställa några gånger men servern svarar inte!

 

NU gick det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det var inte mycket till erbjudande faktiskt. Tänker ändå köpa den kontant så detta är helt ointressant för mig men bra för dom som tänker månadsbetala & behöver navigation i mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

danielhedman

Att de inte ens skickar till en gör att det blir att byta operatör. skäms.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att de inte ens skickar till en gör att det blir att byta operatör. skäms.

Klart att de skickar den till dig, var har du fått det ifrån att de inte skickar hem den till dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...