Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Specialerbjudande från Telia


freeforce

Rekommendera Poster

Klart att de skickar den till dig, var har du fått det ifrån att de inte skickar hem den till dig?

 

Jag tror Daniel är putt för att han inte fått ett SMS med specialerbjudandet, inte att han måste åka till Borås för att hämta en evt. beställd telefon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror Daniel är putt för att han inte fått ett SMS med specialerbjudandet, inte att han måste åka till Borås för att hämta en evt. beställd telefon...

Aha, så är det ju så klart :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick erbjudandet förra året men inte i år. märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om var man kan köpa de olåsta lurarna samt om det går att köpa även dem redan på fredag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om var man kan köpa de olåsta lurarna samt om det går att köpa även dem redan på fredag?

 

Läser man Telias iPhone-blogg, så verkar det som om dom inte själva vet riktigt hur det ska bli med varken det ena eller det andra.

 

Det verkar iaf som om man ska kunna köpa fyran kontant, men bara i butik och därmed fr.o.m. fredag. Vad priserna blir har tydligen inte bestämts ännu.

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är den beställd. 32 GB blev det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det värt det? Min bindningstid och avbetalning går ut nästa vecka. Är erbjudandet fortfarande bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft iPhone från Telia sen dag 1 och aldrig fått något erbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man beställer via telias specialerbjudande, hur stor chans är det då att man faktiskt lyckas få telefonen på fredag? För som jag förstår det så blir den alltså hemskickad till en, inte hämtad i butik... Och visst är det så att man sparar ca 1500:- på 32gb, eller ser jag helt fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, efter några timmar kom man in och se då fick man se det unika erbjudandet. Men, tyvärr förstod jag inte det unika riktigt. Dvs, vad som skulle göra det mer förmånligt - det är väl så man uppfattar eller missuppfattar Telia. Som jag uppfattar det är det unika att man förutom Iphonen får 24 månaders abonnemang på Telia Navigator gratis (värde 998kr). D.v.s en bonus om man nöjer sig med en 16GB lur. Vill man ha en 32GBare får man betala 800 kr (en vinst på 198 kr) för nöjet eftersom luren i det unika erbjudandet kostar 1095 kr i stället för 295 kr i ordinarie prislista. I övrigt verkar det vara samma abonnemangsavgifter som i den officiella prislistan. (möjligen möjligen skulle även 32GB kosta 269/månad fram till årsskiftet i stället för 299).

DEt är väl tveksamt om det finns någon anledning att störta iväg o teckna sig "inom en vecka" i vart fall om man tänkt sig en 32BG o dessutom hellre en vit än en svart. Tror jag avvaktar om det inte är någon upplyser mig om att jag fått det hela om bakfoten.

MaudT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade det varit ett bra erbjudande hade jag nappat och sålt min UK-importerade, men nu är jag glad att jag importerade en och är fri som en fågel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått bekräftelse från Telia ännu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bindningstid går ut om elva månader:-)

 

Min går ut om 20 månader på det abonnemang som jag fick sms:et till :)

 

Vi får väl se om min beställning går igenom eller det är Telia som missat något!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matseponken

Jag blev en happy camper när jag fick sms'et av Telia. Band mig nämligen för baar en månad sen (när jag fick ett ryck och köpte en HTC Desire...BIG mistake by the way). Så tack Telia!! =)

 

När någon som tog erbjudandet får sin lur får ni gärna skriva det här...would be nice to know!

Beställde min vid 17 snåret i tisdags!

 

//M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!! Är det någon som fick sms erbjudandet från Telia som har hört något från dom?? Själv har jag inte fått något svar än.:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matseponken

Hej!! Är det någon som fick sms erbjudandet från Telia som har hört något från dom?? Själv har jag inte fått något svar än.:(

 

Min uppfattning var att du inte hör något förrän du får information om var du kan hämta din lur. Jag har heller ej hört något....

Får jag bara min i början av nästa vecka är jag nöjd.

 

//M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med Telia imorse. Enligt 90 200 så hade de som beställt via sms-erbjudandet förtur. Jag beställde i tisdags runt 18.00 och skulle få en lur. SMS med bekräftelse skulle gå ut imorgon lördag.

 

Mvh

 

Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matseponken

Pratade med Telia imorse. Enligt 90 200 så hade de som beställt via sms-erbjudandet förtur. Jag beställde i tisdags runt 18.00 och skulle få en lur. SMS med bekräftelse skulle gå ut imorgon lördag.

 

Mvh

 

Jonas

 

Då får vi hoppas på en bra bekräftelse!! =)

Tack för infon!

 

//M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...