Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med Magic Mouse! Hjälp!


Henkemx

Rekommendera Poster

Köpte mig precis en Apple Magic Mouse och jag får den inte alls funka som jag vill.

Att scrolla med ett finger går ju klockrent men att klicka på något så att det markeras, dubbelklicka för att öppna, klickaohållakvar fingret för att kunna flytta på saker o ting funkar absolut inte som det ska. Det är bara på måfå.

Såklart har jag program som BetterTouch Tool, JiTouch och MagicPrefs installerade och jag trodde det var något av dom programmen som spökade med musen så jag stängde av alla dom programmen men har fortfarande samma problem.

Är det bara o lämna tillbaka musen och få en ny eller kan det vara bluetoothen som spökar på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en till sak.

Så fort jag har en sida med flash, t.ex. eniros vägbeskrivning eller något spel på facebook det är då musen börjar strula.

Det låter ju helt sinnessjukt men det är helt sant.

Någon som liknade problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Såg en till sak.

Så fort jag har en sida med flash, t.ex. eniros vägbeskrivning eller något spel på facebook det är då musen börjar strula.

Det låter ju helt sinnessjukt men det är helt sant.

Någon som liknade problem?

 

Jag har exakt samma problem, så fort jag stöter på nånting med flash så blir musen seg som en gammal kladdkaka :/. Har senaste Flash installerat btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Okej, 320kr för en uppgradering lät ju som hittat.. Så jag behöver inte de här paketet? http://store.apple.c...mco=MTE0MzM2MTQ

 

 

Mvh Henke

 

nej det behöver du inte. eller egentligen är 320kr kopian bara en uppgraderings skiva men den fungerar ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...