Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var finns iPhone 3GS i lager?


Joel Westerholm

Rekommendera Poster

Macforum i gbg har 3GS i lager. Var och köpte en där för 1 timma sedan.

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar
Macforum i gbg har 3GS i lager. Var och köpte en där för 1 timma sedan.

 

//E

 

Finns inga kvar längre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som känner till om det finns några 3GS tillgängliga i stockholmstrakten måntro?

 

/ PG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriver väl här också.

 

Tre.se har 2-3 dagars lev på 3Gs 16G Vit/Svart samt 32G Svart.

Detta får väl räknas som "i lager"

 

http://www.tre.se/templates/MobilePage.aspx?id=37930

 

De va som den! När får vi se telia med samma uttalande...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De va som den! När får vi se telia med samma uttalande...?

 

Jag förstår ingenting. Detta samtidigt som Telenor har leveransproblem. Vad är det som händer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i slutet av veckan kommer det finnas 3Gs ute på hyllorna hos Telenor Stores.

 

Då börjar alltså både 3 och Telenor få in telefoner. Hur är det med Telia? :tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i slutet av veckan kommer det finnas 3Gs ute på hyllorna hos Telenor Stores.

 

Vad har du för källa? Enligt kundservice är det tre veckors leveranstid fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia Butiken i Motala har både vanliga 3g 8gb modellen o 3gs 32gb modellen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämde för kompisen och flickvännen.

 

Det stämde för mig också. Jag råkade beställa en svart av misstag från Tre. Den lär vara framme imorn (fredag) och jag beställde på onsdagen.

Men men. Nu är min vita också på väg, och den kommer nog komma på tisdag eller senast onsdag.

 

Så, TRE:S LAGER ÄR FYLLDA MED IPHONES!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i slutet av veckan kommer det finnas 3Gs ute på hyllorna hos Telenor Stores.

 

Javisst, det blev hela 14 lurar till min butik ca 6 veckor efter premiären. Nu ytterligare mer än två veckor senare har inte en enda lur kommit till butiken. Telenor kom då med det fantastiska erbjudandet att de skulle "hjälpa" mig. Beställa via webben och få en leveranstid på max 3 veckor, dvs samma som alla andra får på webben. Om det skulle ta längre tid skulle första månaden vara gratis. De menade att min kötid på 8 jävla veckor skulle skippas till förmån för en webbbeställning som de inte heller har någon kontroll över vad gäller leveranstider.

 

Telenor har nog en av världens sopigaste logistikorganisationer. Man får alltid olika besked om man frågar mer än en person om leveranstider och tyvärr så stämmer aldrig någon av de utlovade väntetiderna heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick erbjudandet om att jag skaffa ett kontantkort på måndag när mitt abonnemang går ut sen skulle dom fixa en Iphone till mig inom en vecka. Tror det är större chans att lutande tornet i Pisa blir spikrakt än att Telenor kan fixa en telefon till mig inom en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 i Västermalmsgallerian på Kunghsholmen i Sthlm fick in telefoner idag. Har väntat två månader på en telefon från Telenor. Skulle nog fått vänta minst två månader till. Gick in till 3 idag. Fem minuter senare gick jag ut med en telefon. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...