Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apples värsta designmiss


Fabz

Rekommendera Poster

Kan något svart släppa in "osynligt" ljus? Tja, det är väl så, då.

Lyser du genom den svarta plasten så ser du att den är mörkröd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Alla ni som hatar era mac Mini´s nu efter ni uppmärksammat denna fatala designmiss, ni kan skicka er Mini till mig, så ska ni få ett par hundralappar för denna morbida fula lilla burk till missfoster.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla ni som hatar era mac Mini´s nu efter ni uppmärksammat denna fatala designmiss, ni kan skicka er Mini till mig, så ska ni få ett par hundralappar för denna morbida fula lilla burk till missfoster.. ;)

 

Jag har redan slagit sönder min och skickat den till återvinning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan slagit sönder min och skickat den till återvinning.

 

Tror du att återvinningscentralen vill ha den där äckliga maskinen? :chockadskeptisk:

 

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog för att jag har råd med den, men vad tusan ska jag ha ett sånt monster till dator för?

Kanske man slipper byta upp sig på många år då prestandan är oerhört hög jämfört med de andra macarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske man slipper byta upp sig på många år då prestandan är oerhört hög jämfört med de andra macarna?

 

Det är ju faktiskt ett väldigt bra argument, och det är ofta så jag resonerar. Min MacBook Pro fyller två år i oktober, och den rullar fortfarande på bra. Den var dyr vid inköp, men hellre det än en PC som håller en vecka (min syster köpte en ny PC-laptop som höll några dagar).

 

 

* Ett litet tillägg bara: ja, jag vet att Apples Macintosh-datorer tillhör kategorin PC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du att återvinningscentralen vill ha den där äckliga maskinen? :chockadskeptisk:

 

 

:hihihi:

 

Jag var tveksam så jag slog sönder den vedervärdiga saken riktigt ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Målade över mitt hål med samma färg som minin har så nu är kan jag fortsätta använda min Mini.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Målade över mitt hål med samma färg som minin har så nu är kan jag fortsätta använda min Mini.

 

Funkar apple remote nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den lyser ju alltid.... jag brukar tänka att jag har disco där under tv´n i vardagsrummet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...