Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Fri surf"


iBamse

Rekommendera Poster

3 har tilläggstjänster för surf: Fri surf för 90 kr månad o Fri surf turbo för 199:-

 

Där får man 20 GB o sedan stryps hastigheten. samma är det med deras mobila bredband.

 

Möjligt att det är annorlunda för de speciella Iphone abonnemangen.

 

Men man tjänar på att ta ett pottabonnemang o sedan tilläggstänst fri surf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 GB på en månad är ganska mycket, tror inte att jag kommer upp i det trots att jag nog spenederar större delen av min dag framför datorn. Detta kräver att man med jämna mellanrum laddar ner stor filer etc. något som gemene man inte gör på en regelbunden basis. Allt detta görs via mobilnätet, kom igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barn eller dvärgar då eller?  ;)

 

Du menar väl FÄRRE användare?

Haha, nu var du minsann rolig.

 

Förresten, du jobbar för språkpolisernas riksförbund va? :lol:

 

Precis som vi har moderatorer så måste vi så klart ha språkpoliser på forumet.

 

Annars skulle ju forumet gå under.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om "fri surf"

 

När du skaffar iPhone med Halebop får du också tjänsten Mobilsurf Fastpris som gör att du kan surfa fritt på hela internet

 

Som någon påpekade i en annan tråd så är det för väl att Halebop låter sina användare surfa fritt på hela internet och inte begränsar dem i äkta kinadiktaturanda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FutureLegends

Nu när jag äntligen fått mitt gamla nummer flyttat till min iPhone så reggade jag mig på 'Mitt 3'. Där såg jag att jag var uppe i 1800kr i surf! Dom hade missat att lägga till de fria 10gb! Men efter ett samtal så ska det vara löst. Passade på och fråga igen och mycket riktigt så stryps hastigheten bara. Kanon.

 

Ok, när jag ringde dem och frågade innan jag beställde min så sa dom att man betalade efter 10gb. Men vore ju fantastiskt om det inte var så. De kanske inte riktigt hade fått/lärt sig all info på kundservice då... Ska ringa igen och kolla för säkerhetsskull!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten fråga, när man använder iphone för internetdelning med sin mac, kommer det att kosta något extra? Eller gäller fortfarande fri surf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten fråga, när man använder iphone för internetdelning med sin mac, kommer det att kosta något extra? Eller gäller fortfarande fri surf?

Nej, det är fortfarande fri surf som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...