Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

En äkta Rockoholic


Rockoholic

Rekommendera Poster

Inte värt 99 kr/mån trots att det enligt dig själv är det bästa som hänt musiken sedan musik. Får hoppas att det inte finns många med den inställningen för om så är fallet är väl tyvärr Spotify snart ett minne blott.

Å andra sidan så "betalar" ju vi som kör gratisversionen iom reklamen... Spotify är ett kommersiellt företag som måste överleva på sina egna meriter, inte för att vi köper produkten av "välgörenhet". Skulle tro att deras affärsmodell skulle funka med enbart reklamvarianten, men att man valt att erbjuda en reklamfri variant mot betalning, för de som vill slippa reklamen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör Spotify á la "gratis"-versionen som jag fick iom mitt abonnemang hos BBB, har inga problem med att det blir reklam då och då. Men den dagen jag eventuellt måste pröjsa, så är väl risken stor att man hittar alternativa musikkällor. Igen. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte värt 99 kr/mån trots att det enligt dig själv är det bästa som hänt musiken sedan musik. Får hoppas att det inte finns många med den inställningen för om så är fallet är väl tyvärr Spotify snart ett minne blott.

 

Som jag sa känns det inte riktigt värt det än. Men om man kan köra det i iPhonen samt mindre strul med "could not synchronise playlists"

 

I övrigt ser jag några stora fördelar med det.

 

Hur mycket musik som helst

Dela listor, det är nog vad jag använder mest frekvent. Tycker att det är så underbart att kunna dela med folk så de kan lägga in sina egna favoriter och lite annat smått och gott. Då man är musikskadad är det hur kul som helst!

 

Men som sagt, värt 99kr/mån? Njae! Då får det nog lov att funka bättre först samt lite mer möjligheter att t ex köra på mobila enheter (iPhone)

 

Kanske inte så kul att köra det och ha telefonen i fickan och känna hur vänsterbenet blir radioaktivt av strålning, men i bilen däremot... Gärna så det går att styra via iPodinterfacet i stereon... OJOJOJ! Då skulle jag vara i himlen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Listan är numera utdelad så att alla här kan få slänga in lite godbitar och göra min smak ännu bredare. Så ös in bra skit nu :)

Jag la in lite låtar. Hoppas du gillar det :D . Du sa ju att du var allätare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag la in lite låtar. Hoppas du gillar det :D . Du sa ju att du var allätare.

 

Där hittade vi faktiskt något... 2000 toner/minut-jazz är väl kanske inte riktigt min grej :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väll inte så fasligt snabbt eller många toner i någon av de låtarna. La till en till låt och där börjar vi snacka lite fler toner och snabbare tempo :tappahakan::P . Donna Lee heter den, även Time Check är väll ganska snabb. La även till några lugnare låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väll inte så fasligt snabbt eller många toner i någon av de låtarna. La till en till låt och där börjar vi snacka lite fler toner och snabbare tempo :tappahakan::P . Donna Lee heter den, även Time Check är väll ganska snabb. La även till några lugnare låtar.

 

Van the man funkar alltid! La själv till en av de få jazzlåtar jag gillar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...