Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone abonnemang!


iJonathan

Rekommendera Poster

Hej!

Har bestämt mig för att köpa en iPhone i sommar nu när de släpper iPhone 3GS. Varit sugen sedan jag köpte min iPod, och nu är min nuvarande mobil redo att bytas.

Hursomhelst, att välja abonnemang är ju en djungel, vilket antagligen är lite medvetet av operatörerna.

Jag har vid första anblick kommit fram till att telia är billigast (?), och tänkte gå för det.

Vill ju framför allt inte behöva oroa mig för hur mycket jag surfar (i och med att man nu kan använda den som modem), det är ju största anledningen till köpet. Ringer och smsar måttligt.

 

Har ju kikat lite själv som sagt, men blir ju osäker. Man kan inte läsa av allt för mycket av hemsidan. Ingen vits att gå ner och fråga heller, eftersom de antagligen inte kommer ge ett svar i och med att den nya inte har kommit än.

 

Va kör ni för abonnemang? Hur funkar det? Va använder ni telefonen till mest? Och viktigast, kan ni surfa fritt, och isåfall mot vilken kostnad?

 

Tacksam för lite utbyte av erfarenheter! :)

 

p.s hastigheten på datorn när man använder iphonen som modem? är det samma som i iphonen, eller kapas den på något sätt när man använder den som modem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...