Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluetooth funkar ej!


qbamats

Rekommendera Poster

Hej,

 

Är det någon som fått Bluetooth att funka med Iphone 3.0?

Jag kan para ihop in Iphone med min dator, men endast från dator till Iphone, inte tvärtom.

Dessutom när ihopparning skett, så står det Ej Ansluten. Jag har resettat flera ggr, men den vägra ansluta sig. Hör gogglat och sökt överallt, men inget hittat. Har någon nåt tips??

M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneLasse

Har inte heller fått det att funka - USB får duga sålänge.

 

Jag lånar tråden lite: Att använda mobilen som modem kostar väl inget extra, när jag fri "Fri surf" ? Den fasta kostnaden bibehålles väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte heller fått det att funka - USB får duga sålänge.

 

Jag lånar tråden lite: Att använda mobilen som modem kostar väl inget extra, när jag fri "Fri surf" ? Den fasta kostnaden bibehålles väl?

 

Det kostar ingenting !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple är just nu där Ericsson och andra telefotillverkare var på 90-talet. Visst duger USB, men man går ju ut och säger att Bluetooth nu ska fungera. Vore kul om någon i världen har lyckats köra modemet över bluetooth. Jag kan ju inte ens koppla upp Iphonen mot en annan enhet. Sätter jag på Bluetooth kan inte någon se min Iphone.

 

M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar fint på Mac Os X 10.5.7 vad jag hört. Gissar på att ni har problem i Windows?

 

Dessutom är BT så förbannat långsamt så USB är helt klart att föredra ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneLasse
Funkar fint på Mac Os X 10.5.7 vad jag hört. Gissar på att ni har problem i Windows?

 

Dessutom är BT så förbannat långsamt så USB är helt klart att föredra ändå

 

Kör inte Windows, nej. Testade på min MacBook 13" Alu. Fick det inte att fungera.

 

Dock har du rätt i att det brukar gå långsammare med BT. Dock grymt smidigt att kunna ha mobilen i fickan på tåget eller liknande, och slippa dra med sig kabeln överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple är just nu där Ericsson och andra telefotillverkare var på 90-talet. Visst duger USB, men man går ju ut och säger att Bluetooth nu ska fungera. Vore kul om någon i världen har lyckats köra modemet över bluetooth. Jag kan ju inte ens koppla upp Iphonen mot en annan enhet. Sätter jag på Bluetooth kan inte någon se min Iphone.

 

M

 

Underlättar om du säger vilket OS du har...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...