Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synkproblem med iTunes!


flaskis

Rekommendera Poster

Satt nyss och fixade lite med mina spellistor. Synkade en gång, allt fungerade bra. Sen när jag la till några fler låtar och skulle synka igen så funkar det bara inte.

Får detta felmeddelande: "Attempting to copy to the disk "Telefonnamn" failed. The device timed out." och "The iPhone "Telefonnamn" cannot be synced. The device timed out." samt även "The iPhone "Telefonnamn" cannot be synced. The requested disk cannot be found."

 

Som tur var lyckades jag på något mirakulöst vis synka mina kontakter trots detta problem.

 

Jag har startat om telefonen, installerat iTunes och tagit bort alla användarinställningar (Kör Windows). Är det enda som återstår att återställa telefonen eller? Känns som en otroligt jobbig uppgift :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick nu även felmeddelandet "The iPhone "Telefonnamn" cannot be synced. An unknown error occurred (13014)". Vad är det som händer? :/

 

Har även testat att ta bort min backup i iTunes utan framgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova en annan usbport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova en annan usbport.

 

Var totalt tveksam till ditt tips: "Hur kan bara byte av usb-port hjälpa?", men det löste biffen! Tackar så hemskt mycket! <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MYcket märkligt att ngt sånt kan hjälpa ;) Inte alls konstigt man kallar det för Plug n Pray ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...