Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu vann jag igen......


hampe

Rekommendera Poster

Det var roligt att man vann igen.....!!!! :D

7 rätt och 21053 kronor rikare!!!!! :rolleyes:

Tredje vinsten i år, av modellen större!!! :lol:

Beställde en ny processor till min G4 800 2002(1,2gh med 256 kb level2 och 2mb i level 3 cashen).

InWarehouse ville köpa min gamla processor, och det hade jag ingenting emot! B)

Är där nån som har råkat ut för samma sak?

 

i alla fall så blev totalkostnaden med moms och fraktavg 3835:-

 

och så kom den efterlängtade processor´n, som skulle vara väldigt enkel att installera.

Det var ju ganska lätt ända tills man kom till dom förb. "fjädrarna" som håller kylflensen,

det tog en bra stund att ta av och sätta dom på sin plats, eftersom man ville ju inte ta i för "hårt"

 

Men nu "rullar" det på ganska så kraftigt i min "nya" G4 1,2gh med 1,5 gb i internminne och 3st 120gb hårddiskar :lol:

 

Det blev en "STOR" skillnad gentemot förut!!!! :lol: :lol: :P:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det regnar så öser det ner. Grattis till vinsten och att du får en piggare dator! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har varit mycket grattande idag men jag säger grattis en gång till! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har varit mycket grattande idag men jag säger grattis en gång till! ;)

Alla goda ting äro tre. :lol:

 

Om inte annat lär hampe hålla med om det med tre större vinster. Själv tycker jag det stämmer ofta också, att det kommer slag i slag när det är bra grejer och samma med dåliga, då kommer de också i klumpar. *urk*

 

Tycker det är jättekul när folk är glada, oavsett anledning. Så jag förmedlar mitt livsmotto:

 

Om du ser någon utan ett leende, ge dem ditt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Om du ser någon utan ett leende, ge dem ditt." Fint litet ordspråk!

 

Det är faktiskt väldigt konstigt det där med att allt kommer i omgångar o så liksom!!!

 

Börjar en dag med att man slår i lilltån i dörrkarmen så tappar man givetvis också korvmackan uppochned på köksgolvet!

Och sen bara fortsätter eländet hela dagen ut!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! Kul grej.. pengar är ju alltid välkommet. :)

Jag skulle bara behöva ett par tiotal miljoner för att nå mina drömmars mål..

.. och nej nej.. jag är inte alls avundsjuk. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Om du ser någon utan ett leende, ge dem ditt."      Fint litet ordspråk!

 

Det är faktiskt väldigt konstigt det där med att allt kommer i omgångar o så liksom!!!

 

Börjar en dag med att man slår i lilltån i dörrkarmen så tappar man givetvis också korvmackan uppochned på köksgolvet!

Och sen bara fortsätter eländet hela dagen ut!!!

Låter pessimistiskt .. Hade jag läst samma sak för 4-5 år sedan hade jag hållit med och saltat det du säger. Men näe.. saker och ting brukar trots allt gå ganska bra i slutändan. När allt skit händer på samma gång så är det bara att skratta åt det för så är livet ibland.. En olycka kommer sällan ensam, fast å andra sidan så skulle vi inte sitta här och pratat om allt möjligt om vi var riktigt olyckliga. :lol:

 

Livet är som det är, så småningom dör man och slipper det, bara att härda ut tills dess. :)

 

Grattis än en gång hampe du förtjänar nog detta flyt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livet är som det är, så småningom dör man och slipper det, bara att härda ut tills dess. :)

Du tror inte då på liv efter döden? :);):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Livet är som det är, så småningom dör man och slipper det, bara att härda ut tills dess. :)

Du tror inte då på liv efter döden? :);):lol:

Nej.. jag tror bara man lever ett enda liv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag inte pessimist, så jag tror att allt jämnar ut sig i längden. Vi alla har våra kors att bära, men vi blir inte totalt nedtyngda av bördan då det alltid finns något som gör den lättare. Tänker inte bli religös eller nåt, men det är mer en tanke som slagit mig. Kanske är det för att man tar vara på de där ljusa stunderna så mycket mer om man också sett den mörka sidan.

 

Om jag en dag stöter tån i tröskeln, tappar korvmackan i golvet med fel sida neråt och sen kommer brevbäraren med bilskatten eller något så ska du se att jag vinner 25 kr på en trisslot, får en fin komplimang och får ett brev från mitt fadderbarn dagen efter. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..livet efter döden - man kan ju födas om till tjej t ex (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) ... eller Bill... i ny tappning...B)

 

 

Grattis förresten!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var roligt att man vann igen.....!!!! :D

7 rätt och 21053 kronor rikare!!!!! :rolleyes:

Tredje vinsten i år, av modellen större!!! :lol:

Beställde en ny processor till min G4 800 2002(1,2gh med 256 kb level2 och 2mb i level 3 cashen).

InWarehouse ville köpa min gamla processor, och det hade jag ingenting emot! B)

Är där nån som har råkat ut för samma sak?

 

i alla fall så blev totalkostnaden med moms och fraktavg 3835:-

 

och så kom den efterlängtade processor´n, som skulle vara väldigt enkel att installera.

Det var ju ganska lätt ända tills man kom till dom förb. "fjädrarna" som håller kylflensen,

det tog en bra stund att ta av och sätta dom på sin plats, eftersom man ville ju inte ta i för "hårt"

 

Men nu "rullar" det på ganska så kraftigt i min "nya" G4 1,2gh med 1,5 gb i internminne och 3st 120gb hårddiskar :lol:

 

Det blev en "STOR" skillnad gentemot förut!!!! :lol: :lol:  :P  :)

Var idag och inhandlade 1st USB2-kort, USB2-kortläsare samt USB2-hubb.

Allt för ynka 700 nudlar :lol::D:P;):) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var roligt att man vann igen.....!!!! :D

7 rätt och 21053 kronor rikare!!!!! :rolleyes:

Tredje vinsten i år, av modellen större!!! :lol:

Beställde en ny processor till min G4 800 2002(1,2gh med 256 kb level2 och 2mb i level 3 cashen).

InWarehouse ville köpa min gamla processor, och det hade jag ingenting emot! B)

Är där nån som har råkat ut för samma sak?

 

i alla fall så blev totalkostnaden med moms och fraktavg 3835:-

 

och så kom den efterlängtade processor´n, som skulle vara väldigt enkel att installera.

Det var ju ganska lätt ända tills man kom till dom förb. "fjädrarna" som håller kylflensen,

det tog en bra stund att ta av och sätta dom på sin plats, eftersom man ville ju inte ta i för "hårt"

 

Men nu "rullar" det på ganska så kraftigt i min "nya" G4 1,2gh med 1,5 gb i internminne och 3st 120gb hårddiskar :lol:

 

Det blev en "STOR" skillnad gentemot förut!!!! :lol: :lol:  :P  :)

Var idag och inhandlade 1st USB2-kort, USB2-kortläsare samt USB2-hubb.

Allt för ynka 700 nudlar :lol::D:P;):) (w00t)

Och en "sprillans" ny Ibook 12 1ghz av senaste modellen (w00t) B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...